|
Løst: PiP forsvundet - Samsung HU7505 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 892 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-September-2015 kl. 16:30 |
Jeg har flere gange brugt PiP funktionen på mit Samsung 55HU7505 men nu er funktionen pludselig blevet 'greyed' i menuen så jeg ikke kan vælge den.
Siden jeg sidst brugte PiP har jeg et par gange brugt 'Smart View 2' appen på min iPad til at streame fra tv'et. Her har jeg også forsøgt om jeg kunne 'vække' tuneren og jeg kan se samme kanal som på mit TV. Hvis jeg forsøger at skifte kanal på ipad'en så for jeg beskeden 'The TV is currently recording....' hvilket jeg bestemt ikke gør. Jeg har ikke tilkoblet harddiske eller andet. Jeg har forsøgt at tænde/slukke et par gange uden held. Næste skridt er en factory reset men jeg håber der er en herinde som har et fix inden da jeg helst vil undgå at sortere de +117 kanaler jeg har..... Redigeret af Sylvest - 08-September-2015 kl. 19:54 |
|
.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder lidt som om, den tror din sekundære tuner altid er i brug. Kan du optage imens du ser noget andet?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Angående PIP, så læs herhttp://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141823&KW=Samsung+pip&title=lst-pip-pludselig-ikke-muligt-p-samsungps50c7705
Er det samme problem du har? Klaus |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 892 |
Jeg smed et usb stick i og trykkede optag. Den gik i gang med at optage og da jeg forsøgte at skifte kanal fik jeg denne:
Så frøs det hele og lidt efter forsvandt menuen og jeg kunne skifte til en anden kanal. Her startede jeg så en optagelse og valgte så kanalliste og skiftede til en ny kanal og trykkede optag, så begyndte den også at optage her. Jeg stoppede så først den ene optagelse, herefter den anden. og vupti nu var PiP funktionen tilgængelig igen. TAK for hjælpen. Men grrrrr Samsung grrrrrrr
|
|
.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |