recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Låst skærm efter S3 (VMC)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLåst skærm efter S3 (VMC)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dark Helmet Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Januar-2007
Status: Offline
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Emne: Låst skærm efter S3 (VMC)
    Sendt: 17-Juni-2009 kl. 22:49

For ca. 1½ uge siden skete der noget mystisk: Når mit mediecenter startede op igen efter S3 standby, havnede jeg på en login-skærm, hvor jeg egentlig bare skulle klikke på login (der står "låst", samtidig med jeg får mit brugerikon at se - ligesom hvis man skulle logge sig på med password).

Problemet består desværre. Behøver jeg at fortælle, hvor besværligt det er at skulle finde tastaturet eller musen frem, hver gang jeg resumer fra S3? Mediecenterets WAF er stærkt nedadgående, så please, hjææælp!!

Jeg kører forresten med Vista 64-bit styresystem og med TV Pack 2008 samt Vista Standby Tool.

-----------------------------
"I can't breathe in this thing" - Dark Helmet
-----------------------------
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Status: Offline
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2009 kl. 05:18
Du kan bare slå require password on resume fra...

1:højreklik på skrivebord>personalize>screensaver> uncheck require password on resume

2:Følg linken under screensaver til change power settings>Require a password on resume ude til venstre og slå passwords fra i menuen der kommer frem

Optional: Windowstast + r> Control userpasswords2>ok
Highlight konto der altid skal logge på Windows>uncheck require password> tast password og gentag password>apply...

Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu