|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dark Helmet ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Status: Offline Point: 134 |
![]() Sendt: 17-Juni-2009 kl. 22:49 |
For ca. 1½ uge siden skete der noget mystisk: Når mit mediecenter startede op igen efter S3 standby, havnede jeg på en login-skærm, hvor jeg egentlig bare skulle klikke på login (der står "låst", samtidig med jeg får mit brugerikon at se - ligesom hvis man skulle logge sig på med password). Problemet består desværre. Behøver jeg at fortælle, hvor besværligt det er at skulle finde tastaturet eller musen frem, hver gang jeg resumer fra S3? Mediecenterets WAF er stærkt nedadgående, så please, hjææælp!! Jeg kører forresten med Vista 64-bit styresystem og med TV Pack 2008 samt Vista Standby Tool. |
|
-----------------------------
"I can't breathe in this thing" - Dark Helmet ----------------------------- |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du kan bare slå require password on resume fra...
1:højreklik på skrivebord>personalize>screensaver> uncheck require password on resume 2:Følg linken under screensaver til change power settings>Require a password on resume ude til venstre og slå passwords fra i menuen der kommer frem Optional: Windowstast + r> Control userpasswords2>ok Highlight konto der altid skal logge på Windows>uncheck require password> tast password og gentag password>apply... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |