|
løst: Software til at convertere dvd iso til mp4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2015 kl. 19:53 |
|
min fader har udskiftet sin afspiller, og er nu på et system, der kun understøtter mp4.
Hvordan får man nemmest lavet det om, så hans film er mp4 i stedet for iso. havde satset på dvd fab, men den understøtte ikke den retning. på forhånd tak.
Redigeret af aerik - 09-August-2015 kl. 20:43 |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
mounter iso'en som drev og bruger handbrake?
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Tja, en Google siger at Handbrake kan det. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
min fejl. var sikker på handbrake var til osx. jeg tager et kig. tak
|
||
![]() |
||
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
|
Kan Dvdfab nu godt http://www.dvdfab.cn/dvd-ripper/how-to-convert-dvd-to-mp4-with-dvd-to-mp4-ripper.htm men Handbrake er nu også et fint program. Et alternativ til Handbrake jeg selv er glad for er vidcoder https://vidcoder.codeplex.com/ som bruger Handbrake til at konvertere med. Kan ikke få lov til at indsætte hyperlink, desværre. Redigeret af Flmr77 - 09-August-2015 kl. 23:19 |
||
![]() |
||
|
har i erfaringer med at samle to mkv filer til en fil? altså så disk 1 og 2 bliver en samlet film?
|
||
![]() |
||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
|
Du kan bruge MKVToolNix, men det forudsætter at delene,der skal samles, har kompatible formater f.eks. samme MP4 kodning, samme videostørrelse (pixels), samme format på lydspor. |
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
||
|
Det vil jeg straks prøve. det burde ikke være et problem, da det er side 1 og 2 af den samme dvd.
|
||
![]() |
||
|
hmm den laver så bare en fil, der fylder det samme som de 2 mkv'er til sammen, men kun med disc1's indhold..
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |