recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - løst stik til oplader
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

løst stik til oplader

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mondeo93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mondeo93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: løst stik til oplader
    Sendt: 23-Januar-2014 kl. 21:43
Jeg har en PC Zepto Znote 6025WD hvor stikket på laderen netop er gået i stykker.

Er det ikke muligt at få et stik i løst væk, til få kroner, jeg kan lodde på, da jeg ikke gider at give 200-300 kr for en ny omformer, hvis det altså er muligt at få et stik der passer til Zepto PCen

Hilsen Ulrik

Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 22:43
Er det garanteret, men du må nok selv igang med at måle dimensionerne på stikket ,medmindre du tager laderen under armen og går ned i den nærmeste butik, der sælger elektronik komponenter, og får dem til at hjælpe dig med at finde det rigtige stik. Der er f.eks. elektronik-lavpris i århus.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mondeo93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 12:26
Der nok ikke andet for, end at måle og besøge en elektronik forretning, for jeg har søgt på nettet og det eneste der kommer frem er en række med 8 adaptere men der følger så også en omformer med og så ryger prisen op på 200 kr
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 13:09
Søg på ebay.co.uk efter noget i stil med "laptop dc power supply plug solder" eller blot "dc power supply plug solder". Nøgleordet er her "solder" - ellers får du blot en liste over komplette adaptere.

Eller tag ned i den lokale genbrugsbutik og kig i kassen med gamle strømforsyninger (sådan en kasse har de fleste af den slags butikker vel?) De koster typisk ikke mere end 10 kr./stk. så det overlever man nok selv om det kun er stikket man skal bruge.

Til top
Looklight Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2008
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Looklight Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 13:20
Prove her http://www.pc-elektronik.dk/shop/
Under "Stik"--- "DC stik"
Panasonic TH-42PZ85

Panasonic DMP-BD55

Kiss VR-588

Onkyo TX-SR706

PS3 m500Gb hdd

Focal Sib XL 5.1
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Februar-2009
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 13:27
ja en mulighed genbrugs pladsen. de har vel en stor kasse med kabel og henne i den due må nok li spøger inden du tager. for man må vist ikke hele gøre det. vis man spøger så må man nok

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mondeo93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 17:15
Okay takker, Jeg vil prøve forslagene af
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4719
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 19:26
Hej.

Jeg ved ikke hvor du bor, men ellers kan du få hvad du skal bruge hos

Brinck Elektronik - Din ELEXTRA.dk butik i København:

Her er et link med priser:

Og et link til hvor de bor:

Hilsen Carsten.

Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 21:24
Hvis du er uheldig, kan din nuværende lader være brændt af, som følge af kortslutning i ledningen. Det er før set.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mondeo93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 22:55
Nej den er ikke brændt af, stikket på laderen er bare gået i stykker, Brinck elektronik kender jeg godt, så jeg kigger lige online efter et DC stik med den størrelse jeg skal bruge
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu