|
[Løst! TAK! ] Optage stream fra Norlys |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
eltaxNov06 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
[/QUOTE]
Men hvis du allerede har købt Norlys 8 kanaler, har du så ikke adgang til deres arkiv? [/QUOTE] Det lyder virkeligt interessant ! Jeg anede faktisk ikke at Norlys i det hele taget tilbød nogen form for forskydning i det hele taget. Tak for den oplysning!👍 |
|||
Mvh. eltaxNov06
-------- Eltax DVR555HD Denver DCB109HD LG RC388 |
|||
![]() |
|||
eltaxNov06 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
||
Dét er interessant! Hvis det blot drejer sig om at de-aktivere acceleration, så kan jeg jo optage igen! Det er god info 👍 Tak ----------------------- ÆV Dét virker ikke. Jeg kan optage skærmen udenom Norlys-vinduet, men selve streamen er sort, så *streamings vinduet* blokeres også selv om HW acc er slået FRA. Så ærgerligt. Nu vil jeg forsøge med andre screen-recordere. Vedr. *'Arkiv'* -Jeg kan ikke finde noget *Arkiv* i min pakke. Det er vist en tilkøbs ting? Jeg har skrevet til Norlys kundeservice. Jeg opdaterer når jeg har fået svar. Redigeret af eltaxNov06 - 07-Januar-2024 kl. 13:08 |
|||
Mvh. eltaxNov06
|||
![]() |
|||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
||
Hvorfor optage hvis appen har en arkiv version ? En anden fordel ved tv2 arkiv er at hele programmet ligger der så man slipper for at gå glip at start / slut fordi programmet ikke starter til tiden |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
![]() |
|||
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
||
Genstartede du browseren?
![]() |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
||
Selv hvis der er en arkiv funktion er det jo ikke alt der ligger i arkivet. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
||
Ja men jeg genstartede ikke computeren. Jeg vil prøve igen efter at jeg har rebooted (senere.. I øvrigt så virer screen-apture med iTop-Screen-recorder heller ikke Der blot en sort 'box' i streamings vinduet. der er vist tale om decideret designet benspænd! DRM af absolut værste form, og imo også imod de rettigheder man har som køber af en digital ydelse. Men det kan man vist ikke komme videre med Gud hvor jeg dog savner en gammeldags video-recorder med timer og stort set aldrig noget problem (med mindre tordenvejr poppede propperne : ) jEG F*G hader de måder man bliver behandlet på nutidens forbandede "Rettighedsindehavere" Bare karma kunne ramme ... (ooops ja -iTop-Screen-recorder har også en helt særlig forståelse af hvad et 'vandmærke' det er I iTop-Screen-recorder er vandmærket en hel sætning der lyder #Recorded with iTop-screen-recorder-free# Og dén er så placeret smack lige midt i billedet!!!! ...Altså MIDT på skærmen hen over optagelsen!!!! ![]() |
|||
Mvh. eltaxNov06
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
||
Redigeret af JørgenT - 07-Januar-2024 kl. 17:05 |
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
||
Noget tyder på der er noget galt med din Windows installation og ikke noget benspænd fra udbyders side.
Har du lagt mærke til om du eventuelt har installeret nogle programmer eller ændret nogle indstillinger etc i umiddelbar tilknytning til det tidspunkt hvor du ikke længere kunne optage? Ellers tjek op på de andre muligheder for at få de otte kanaler som Jørgen skriver og jeg også tidligere har nævnt. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
||
Det bør der da gøre - enten, som skrevet, DVB C, over fiber, eller ogs DVB T2, over egen antenne... Når man køber abonnement, så kan man efter, at Norlys har givet en midlertidig bkræftelse, begynde at bruge streamingen efter at have oprettet login. Efter nogle få dage, kommer modul og programkort.
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
![]() |
|||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
||
Det er ligegyldigt om alt ligger i arkivet, så længe Amerikansk basket og NFL ligger der |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Har du betalt for programmet ? Det lyder som en gratis / demo version |
|||
|
|||
![]() |
|||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
||
Du kan også prøve om https://audials.com/en/home kan optage din stream, måske den bruger en anden metode?
Redigeret af quarkir - 08-Januar-2024 kl. 08:29 |
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |