|
Låst ude af Netflix |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg betaler nu fint til VPN's via PayPal |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
Nu kan jeg slet ikke vælge Netflix i UnoTellys Dynamo app.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
Så kan jeg heller ikke længere gøre som jeg vil, på det der Netflix.
Ulig min kammerat går det dog fint med deres egne produktioner, så jeg fint kan se Daredevil, mens det er de "normale" film osv. jeg ikke længere må se. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
Jeg må heldigvis gerne stadigvæk se Archer
![]() |
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Prøv at slå Location Service fra. Har lige prøvet, og kunne godt se Terminator Genisys på Canada netflix uden problemer på min Android tablet. Jeg skiftede over til US og tilbage, også log af og på igen, men ved ikke om det betyder noget.
Redigeret af zeryus - 03-April-2016 kl. 08:28 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |