|
løst- Wake screen med alt andet end powerknap |
Besvar |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-September-2014 kl. 19:51 |
Min kusine har lånt min rootede huawei y300 med cyanogenmod 10,xx på.
Nu har hun så udsat den for fugt ad libitum, og har ødelagt powerknappen. Den kan tændes ved st sætte den til at lade op og holde skruned knappen inde. Men hvordan får man den låst op efter den er gået i dvale? Kan ikke lige gennemskue en app der virker. Om det er double tap eller volumeknappen er lige meget. Hjælp modtages med kyshånd. Redigeret af aerik - 03-Februar-2015 kl. 09:27 |
|
NikolajC
Guld medlem Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen cm10 versioner har volume rocker wake. Har du kigget under Settings -> Display -> Volume Rocker?
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Sidder desværre ikke med telefone, men får hende da til at tjekke det :)
|
|
amber14
Ny bruger Oprettet: 03-Februar-2015 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den kan tændes ved st sætte den til at lade op og holde skruned knappen inde. Men hvordan får man den låst op efter den er gået i dvale?
|
|
Our excellent online learnalanguage.com training programs will
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
jeg fik det løst på netop den måde, at holde skruned inde og sætte laderen i. låse op efter dvale løste jeg ved at installere en app, der kunne lave wakeup via skruned også.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |