recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Løst!"- WDTV Play
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Løst!"- WDTV Play

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 24 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 26-December-2008
Sted: 8382 Hinnerup
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "Løst!"- WDTV Play
    Sendt: 18-Oktober-2013 kl. 11:53
Har netop erhvervet mig denne mediaplayer som erstatning for min gamle WDTV Live HD.

Jeg kan konstatere, at selv når der slukkes på fjernbetjeningen for playeren, så vedbliver strømmen på den tilsluttede HDD via USB?!
Når jeg slukkede den gl. WDTV Live, så slukkede strømmen samtidig på den tilsluttede HDD.

Kan ikke finde noget i opsætningen om strømstyring som skulle løse dette..

HDD bliver drevet via USB.
Er der nogen som ved om det er meningen at den tilsluttede HDD skal blive ved med at snurre efter playeren er slukket??
Eller har I en løsning??



Redigeret af supermule - 27-Oktober-2013 kl. 17:56
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2013 kl. 21:00
WDTV Live har haft samme problem, og blev løst via en firmware update for noget tid siden, kan nemlig huske min gjorde det på et tidspunkt, den er så stoppet igen. dog har jeg så andre problemer jeg øjeblikket, ikke hver gang, men måske 1/10 Ermm
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
bruger udmeldt 24 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 26-December-2008
Sted: 8382 Hinnerup
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 01:16
Fik den installeret i dag og den er med nyeste version opdatering :( . Men jeg kan så måske håbe på en opdatering som løser det... Ellers er det da træels hvis jeg skal fjerne HDD hver gang jeg slukker afspilleren..

Redigeret af supermule - 19-Oktober-2013 kl. 01:26
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 01:31
Oprindeligt skrevet af supermule supermule skrev:

Ellers er det da træels hvis jeg skal fjerne HDD hver gang jeg slukker afspilleren..


Yup... been there, done that!
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 03:25
Hvis din player ikke slukker strømmen til den eksterne harddisk, så hjælper det måske med en harddisk som selv har strømstyring. F.eks. mine Toshiba Stor.E Basics USB3 harddisk (1.5 TB og 2 TB) slukker selv strømmen og lysdiode, når de sidder på min Windows 7 laptop.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
bruger udmeldt 24 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 26-December-2008
Sted: 8382 Hinnerup
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 12:37
Godt nyt! Efter at have googlet diverse tråde faldt jeg over denne:
http://community.wd.com/t5/WD-TV-Live-SMP-Discussions/WD-HDD-not-shutting-down-with-WDTV-Live/td-p/409868

Der er åbenbart 2 turnoff modes. Hvis man trykker alm. een gang på tænd/sluk knappen på remoten går playeren i standby mode.
Holder man tænd/sluk knappen nede i 5 sek. slukkes den helt incl. tilsluttede enheder!!

Og DET VIRKER Big smileBig smileBig smile  på min WD TV Play.

Svaret fandtes i en tråd om WD TV Live og går derfor ud fra at det også virker på den model..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu