|
*LØST*iPad crasher i Safari med iOS 11.01 |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 09:56 |
|
Min iPad Air er totalt ubrugelig i Safari. DET ER ISÆR PÅ DETTE SITE DEN NÆGTER AT LOADE SIDER!
Kan der lægges ældre SW på igen, 10.03 kørte jo fint? Redigeret af Kampus - 03-Oktober-2017 kl. 20:40 |
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7085 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har vist ingen backup til iPad. Det er sjældent den er sat til Macbook'en. Jeg har lige haft iPhonen sat til, hvor den ber om opdatering. Og det tør jeg da ikke med de issues jeg har på iPad
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor er Airplay symbolet blevet af? Svipe opad på skærm gir en masse hjemmesider der har været åbnet + felter med værktøjer, men som sagt ingen Airplay
|
||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror seriøst aldrig jeg har set én bruger have så mange problemer med Apple-udstyr, som Kampus
Swipe op - find musikafspilleren - tryk på øverste højre hjørne for at få adgang til AirPlay. |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mht. Safari, så prøv at nulstille netværksindstillingerne og se om det hjælper. For mig ser det ud til, at Safari dør når den loader siderne, dvs. at den går i stå. Du kunne også - bare fordi - slette cookies og cache.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er bare ikke konstrueret til mig
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Netværksindstillinger slettet. Virker Safari nu? Nej
Redigeret af Kampus - 03-Oktober-2017 kl. 14:47 |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fik da lige slettet al historikken Kan sgu ik få det til at virke. Hvordan slettes cookies og cache?
Redigeret af Kampus - 03-Oktober-2017 kl. 15:52 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er jo lige sådan jeg har gjort på iPad ikke iPhone
Men Safari er altså helt hysterisk nu. Sikker på der ikke er noget galt med den her side efter opdateringen? Redigeret af Kampus - 03-Oktober-2017 kl. 16:43 |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4905 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg oplever det samme som Kampus.
Og ikke kun på recordere. Håber der kommer en opdatering, der kam fikse det. |
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |