|
*LØST*iPad crasher i Safari med iOS 11.01 |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak Mufti
|
||
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 888 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er vi 3 :-) Nøjagtig samme problemer på udvalgte sites fx. recordere.dk og bt.dk Jeg har installeret Chrome og den virker upåklageligt på alle sites så indtil videre holder jeg mig fra Safari. Apple har bare ikke været så heldige med de seneste opdateringer, først IOS 11 som der kom lynrettelse til men der er stadig problemer. OS High Sierra giver også store problemer med ekstra skærme (for mig og tusinder andre) Det var aldrig sket i Steve Jobs tid. |
||
.
|
||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som jeg skrev tidligere, så lader det til at Sadari har en bug. Jeg oplever det også af og til.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
iOS 11.0 på iphone se
Ingen problemer.... Klaus |
||
moller
Bruger Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Samme problem her. Safari fryser, næsten ubrugeligt. Opera mini bedre, men loader hjemmesider betydeligt langsommere end før opdatering.
|
||
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
IOS 11.0.2 er ude nu ...
|
||
/zemo/
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak! Lægger den på lige nu og håber...
|
||
moller
Bruger Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Godt set Så kører safari igen |
||
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
iOS 11.01 på iPhone SE og iPad Air 2 ,og har ikke oplevet nogen problemer med Safari.
Redigeret af katbird - 03-Oktober-2017 kl. 20:04 |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu kører Safari smooth, tak Zemo |
||
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Med 11.0.2 lader det også til, at Safari på min iPad Air kører fint igen.
Mvh. Jørgensen
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kører næsten hurtigere end før. Men det skyldes nok jeg har fjernet cookies og historik. |
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |