|
*LØST*iPad crasher i Safari med iOS 11.01 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tak Mufti
![]() |
||
![]() |
||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
|
Så er vi 3 :-) Nøjagtig samme problemer på udvalgte sites fx. recordere.dk og bt.dk Jeg har installeret Chrome og den virker upåklageligt på alle sites så indtil videre holder jeg mig fra Safari. Apple har bare ikke været så heldige med de seneste opdateringer, først IOS 11 som der kom lynrettelse til men der er stadig problemer. OS High Sierra giver også store problemer med ekstra skærme (for mig og tusinder andre) Det var aldrig sket i Steve Jobs tid. |
||
.
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Som jeg skrev tidligere, så lader det til at Sadari har en bug. Jeg oplever det også af og til.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
|
iOS 11.0 på iphone se
Ingen problemer.... Klaus |
||
![]() |
||
moller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
|
Samme problem her. Safari fryser, næsten ubrugeligt. Opera mini bedre, men loader hjemmesider betydeligt langsommere end før opdatering.
|
||
![]() |
||
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
|
IOS 11.0.2 er ude nu ...
|
||
/zemo/
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Tak! Lægger den på lige nu og håber...
![]() |
||
![]() |
||
moller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
|
Godt set ![]() Så kører safari igen |
||
![]() |
||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
|
iOS 11.01 på iPhone SE og iPad Air 2 ,og har ikke oplevet nogen problemer med Safari.
Redigeret af katbird - 03-Oktober-2017 kl. 20:04 |
||
![]() |
||
|
Nu kører Safari smooth, tak Zemo ![]() |
||
![]() |
||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
|
Med 11.0.2 lader det også til, at Safari på min iPad Air kører fint igen.
Mvh. Jørgensen
|
||
![]() |
||
|
Det kører næsten hurtigere end før. Men det skyldes nok jeg har fjernet cookies og historik. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |