recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LT-26(32)S60B
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLT-26(32)S60B

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tomaszo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Februar-2005
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Emne: LT-26(32)S60B
    Sendt: 01-November-2005 kl. 13:40

Jeg har lagt mærke til, at der ikke er særlig mange her på forumet der har et jvc lcv elelr overvejer dette, jeg vil gerne spørge jer hvorfor det står sådan til, og jer der har et, må godt komme med noget feedback? Jeg har selv kigget lidt på det her LT-32S60B eller 26". Jeg syns nemlig det har et virkelig flot design, syns ikke der er særlig mange der har et lign. http://www.godpris.dk/shop/default.asp?ProductID=LT26S60B 

Er dette en af jvc's nye modeller, og hva betyder DIST (Digital Image Scaling Technology)?

Og hvad med kontrastforhold, er 800:1 for lidt eller hvordan, jeg så nemlig et samsung tv på 2000:1, men har det ingen betydning eller hvordan?

Tak
Tomasz

 



Redigeret af tomaszo
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2005 kl. 15:41

Dette fjernsyn er dog blevet nævnt en del gange. Om der er mange har fra forummet der ejer det ved jeg ikke, men det er et fjernsyn der sælger stort. Det er et meget flot fjernsyn og et af de bedste LCD fjernsyn på markedet og det skulle have noget af den bedste billedkvalitet hele vejen igennem (dvs. både når vi snakker analog, antenne og digital signal).

Jeg ville selv ekstremt gerne eje dette fjernsyn - eller rettere så ville jeg p.t. gå efter den nye model LT-37M60. S60 serien er bortset fra M60 blandt de nyeste modeller fra JVC.

På et tidspunkt var der på JVC's hjemmeside en længere "historie" - flash præsentation om DIST. Det dækker ganske enkelt over en række billedbehandlilngsteknikker. Det var meget interessant og overbevisende at læse om. M60 modellen har i forhold til S60 fået en ny paneldriver, der gør det endnu bedre til at vise billeder i hurtige bevægelser. Desuden har M60 multi-kortlæser til hukommelseskort. Der er dog stadig noget på JVC's hjemmeside: http://www.jvc.dk/index_hdready.php

Vent på at introen er ovre eller tryk "skip".

Jeg synes også at designet er blandt det bedste hvad angår fladskærmsfjernsyn.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
tomaszo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Februar-2005
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2005 kl. 22:46

ja du ville gå efer 37", men det har jeg sku ikke lige brug for :D, men er der ellers andre der kan sige noget om dette tv. Og kan i ikke lige komme med nogen billige tyske sites? Har set at det er op til 4000kr billigere i tyskland.

Men hva med reklamation, er der international ligesom sony har?

Og kan i ellers komme på nogen problemer hvis jeg køber et tv i tyskland, de bruger da præcis de samme systemer som i dk ik?



Redigeret af tomaszo
Til top
tomaszo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Februar-2005
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2005 kl. 13:08
Det kan da ikke passe at ingen herinde har et jvc tv.... Jeg vil osse spørge jer hvorfor i ikke lige valgte et jvc, er det fordi der var andre bedre alternativer til prisen eller hvad`?
Til top
Apu Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juli-2005
Status: Offline
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2005 kl. 20:17
Jeg var ved at købe et LT-37S60, men da jeg 2 dage efter besøgte butikken, havde de ikke flere på lager.

Så surfede jeg på nettet(da jeg ikke kunne købe det i butikken, så jeg gik bare onLINE!  ) og fandt ud af at der kom et LT-37M60 (jaja der kommer altid et nyt og bedre). Så det køber jeg det kommer.



Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2005 kl. 22:58
LT-37M60 er kommet - det kan i hvert fald bestilles hos godpris.dk til 24.499,-
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
tomaszo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Februar-2005
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2005 kl. 23:27
ja, men der er ikke komme nye m modeller i 32og26". Men kan vi komme tilbage til mit spørgsmål?
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2005 kl. 23:39

Hej Thomasz,

Har du læst Klaus' anmeldelse af 37" udgaven i tråden Anmeldelse af JVC-LT-37S60 - der skulle du nok kunne finde svar på dine spørgsmål samt et par JVC ejere.

/Lars

Redaktør, recordere.dk
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2005 kl. 07:34

[Quote] LT-37M60 er kommet - det kan i hvert fald bestilles hos godpris.dk til 24.499,-  ...  ja, men der er ikke komme nye m modeller i 32og26". Men kan vi komme tilbage til mit spørgsmål? [/quote]

Nej, du har ret - og jeg ved heller ikke om M60 "serien" (hvis man kan kalde én model en serie) vil komme i 26" / 32" udgaver. Mit svar var også mest et svar på Apu's bemærkning.

Men ellers har laursen ret i sin henvisning til det andet emne.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Apu Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juli-2005
Status: Offline
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2005 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

[Quote] Mit svar var også mest et svar på Apu's bemærkning.


Ikke for at stjæle tråden her, men jeg tror også den er lige på trapperne om en uges tid.
For for at vende tilbage til tråden så syntes jeg ikke at jeg havde lyst til at betale 10.000 mere for et Philips. Og bortset fra at den kun har 1 tuner, så har den alt hvad jeg skal bruge.
Nu havde jeg siddet i måneder og kigget efter hvilken jeg skulle vælge på på et tidspunkt må man trække en streg i sandet og se at komme videre. Mit oprindelige årsag til at jeg begyndte at kigge på flad skæme var bl.a. plads optimering udover at mit gamle tv er 10 år gammelt.




Redigeret af Apu
Til top
tomaszo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Februar-2005
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2005 kl. 01:40

Nu har jeg læst i mange andre topic at folk siger at når de ikke er tilfredse med deres skærm, aflevere de det tilbage til forhandlere. Er dette en ret man har som forbruger, eller er det kun hvis man køber over nettet, og hvis man har købt over nettet, har man så lov at åbne pakken og prøve tv'et?

Og ang. hva jeg har kunne læse mig frem til, kan det så passe at man skal bruge en box (lign selector) for at kunne se tv i hdtv kval?



Redigeret af tomaszo
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2005 kl. 14:12
Oprindeligt skrevet af tomaszo tomaszo skrev:

Nu har jeg læst i mange andre topic at folk siger at når de ikke er tilfredse med deres skærm, aflevere de det tilbage til forhandlere. Er dette en ret man har som forbruger, eller er det kun hvis man køber over nettet, og hvis man har købt over nettet, har man så lov at åbne pakken og prøve tv'et?

Når du køber over nettet gælder loven om fjernsalg. Man har 14 dages returret på produktet, de nærmere regler kan du selv læse på www.fs.dk . Hvad der gælder ved postordrekøb i Tyskland ved jeg ikke, muligvis tysk lovgivning.

I en butik gælder det som udgangspunkt at en handel er en handel. Dog er det sådan i mange butikker, at man har andre retur-rets politikker, man kan jo også individuelt aftale noget

mvh Christian
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu