Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Beanie
Guld medlem
Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1597
|
Sendt: 05-August-2012 kl. 18:50 |
Ja, tænk lige på den lokale købmand med 6 pilsniner til 50,- næste gang du kører over grænsen. Du kvæler jo hans levebrød. Eller næste gang du kopiere kammeratens kørerbånd. Benzinen er for dyr - så lad vær og overhal.
Moral er godt. Dobbeltmoral er dobbelt så godt.
|
|
Pony65
Guld medlem
Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
|
Sendt: 05-August-2012 kl. 19:03 |
Ja, jeg har da købt en del elektronik igennem årene via test og reklamer som har været vist her på recordere.dk
Samt fået en del ideer igennem det fremragende forum.
Er det ikke nok ?
|
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 05-August-2012 kl. 19:36 |
Hold da op, en livlig debat om reklamer på siden, fordi jeg nævnte "et spørgeskema". Hvis det kan opretholde livet for recordere.dk og andre gratis sider, så må jeg vel hellere ofre de sølle 5 min på at svare på spørgsmålene
|
|
Kasper_J
Guld medlem
Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2813
|
Sendt: 05-August-2012 kl. 19:38 |
tvkartoffel skrev:
Der er utallige eksempler på fora der har lidt sultedøden fordi der var for få aktive brugere og dermed for lidt frisk indhold. IMO er det absurd og utroligt provokerende at kalde aktive brugere for "snyltere". |
Det kan vist ikke siges bedre, mon ikke der er døet flere sider på grund af manglende indhold end pga popup blockere.
|
|
strandvasker
Guld medlem
Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2402
|
Sendt: 05-August-2012 kl. 20:13 |
Lars skrev:
Kommer der for mange gratister, friløbere der suger af de gratis tjenester uden at give mulighed for at siden kan hente en indtægt til driften, så vil resultatet - på sigt - blive at siden lukker. |
Er der så ikke et tilsvarende problem med at jeg springer recordere.dk's forside over og har bookmark direkte til forummet? Det er år og dag siden jeg sidst har checket forsiden, hvis altså stadig der er en? Jeg forstår godt konceptet med at forums får penge for de hits reklamerne får og at blockers fjerner hits, men hvad med at tilbyde folk et alternativ? Jeg ved ikke lige hvad jeres reklameindtægt pr. bruger er, men hvad med at tilbyde en reklamefri version for fx. 25 kr. om året? Som allerede sagt synes jeg recordere.dk's reklamebelastning er utrolig mild og derfor vælger jeg også at køre uden adblocker på forummet her. Det ændrer dog ikke på at jeg helst er helt fri for reklamerne og gerne betaler en årlig skilling for at slippe. Jeg synes ikke helt det holder at kalde brugere egoister fordi de vælger reklamerne fra når nu de ikke tilbydes andre alternativer.
|
|
tvkartoffel
Guld medlem
Oprettet: 18-Juni-2009
Point: 1998
|
Sendt: 05-August-2012 kl. 20:36 |
@ recordere.dk Er det med vilje at man ikke kan se denne tråd på forsiden længere? Eller i emneoversigten?
Redigeret af tvkartoffel - 05-August-2012 kl. 20:41
|
|
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
|
Sendt: 05-August-2012 kl. 20:44 |
tvkartoffel skrev:
@ recordere.dk Er det med vilje at man ikke kan se denne tråd på forsiden længere? Eller i emneoversigten?
| Har tråden været dér? Jeg kigger aldrig på forsiden efter nye emner.
|
Venlig hilsen KB
|
|
kerovan
Bruger
Oprettet: 09-Februar-2007
Point: 170
|
Sendt: 05-August-2012 kl. 21:09 |
Tråden har været der ja. Virker lidt som om den bevidst er fjernet.. Men hvorfor ?
Men vi er måske begyndt at se en form for forum diktatur ?
|
Højrup Polering Vinduespolering i særklasse
|
|
Beanie
Guld medlem
Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
|
Sendt: 05-August-2012 kl. 21:53 |
Ikke underlagt censur. Blot lagt bagerst i skuffen. Hmmm...
|
|
strandvasker
Guld medlem
Oprettet: 30-September-2009
Point: 2402
|
Sendt: 05-August-2012 kl. 22:05 |
kerovan skrev:
Tråden har været der ja. Virker lidt som om den bevidst er fjernet.. Men hvorfor ?
Men vi er måske begyndt at se en form for forum diktatur ? |
Kunne det ikke også bare skyldes at tråden her ikke har flow nok til at holde sig i top 10?
|
|
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
|
Sendt: 05-August-2012 kl. 22:06 |
Beanie skrev:
Ikke underlagt censur. Blot lagt bagerst i skuffen. Hmmm... | Ja, åbenbart manuelt fjernet. Der er mange ældre emner i de Seneste 150 forum emner, men ike dette. Tråden skal åbenbart dø i stilhed.
Redigeret af Brixen - 05-August-2012 kl. 22:08
|
Venlig hilsen KB
|
|
kerovan
Bruger
Oprettet: 09-Februar-2007
Point: 170
|
Sendt: 05-August-2012 kl. 22:14 |
Syntes godt nok det er en trist adfærd når admins skal til at dikterer hvad der må og ikke må læses og skrives på recordere. Det er da i den grad medvirkende til at folk forlader diverse forums/sider = færrere der trykker på jeres reklamer = mindre indtægt.
Jeg har altid holdt af at søge hjælp på recordere og yde hjælp når jeg har kunnet. Men jeg syntes også at der er kommet end diktaturlignende styring herinde de sidste par år. Og den slags er også med til at gøre at jeg måske ville søge hjælp på andre sider frem for at søge dem herinde.
|
Højrup Polering Vinduespolering i særklasse
|
|