|
luk |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Beklager, jeg går stille rundt, så jeg har ikke noget sted at falde ned
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
3000
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
slet
|
|||
C. Johansen
Guld medlem Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Desværre bruger LG ServiceCenterGruppen til garantireparationer, og dette foretagende, som er noget af det mest arrogante og kundefjentlige, der findes, vil sædvanligvis ikke yde on-site-service, selv om LG har lovet det.
Jeg siger god fornøjelse med ServiceCenterGruppen! |
|||
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har nu fået en rigtig god behandling.
|
|||
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har da fået onsite-service på mit LG tv. Og jeg blev behandlet godt.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
C. Johansen
Guld medlem Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er nærmest et lotterispil, hvor heldig man slipper fra en servicesag med ServiceCenterGruppen.
https://dk.trustpilot.com/review/www.servicecentergruppen.dk |
|||
3000
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
luk
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad betyder “Luk”?
Klaus
|
|||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så stor en ting skal du ikke sende nogensteder den skal de afhente. Iøvrigt er der ingen grund til at du bruger din tid på LG, det er også forhandlerens problem. |
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sagen er over et år gammel ;-)
|
|||
sl1000
Bruger Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis det er sendt med Post danmark er det jo ikke sikkert at det er nået frem endnu
|
|||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Åbn
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |