|
Lukket: Beyerdynamic DT880 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Jegergrim ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2015 Sted: Odense Status: Offline Point: 141 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2015 kl. 12:06 |
|
Søger sådan et par, helt op til 600Ohm versionen
Købes med fragt eller afhentelse på fyn
Redigeret af Jegergrim - 11-Maj-2015 kl. 20:43 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Øv......har et sæt DT770.
M.v.h. |
||
![]() |
||
Jegergrim ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2015 Sted: Odense Status: Offline Point: 141 |
|
@Henrik B. Hvilken variant, samt alder og pris? :) Har en gammel DT 990, så vil godt få prøvet de andre osse nemlig, men er mest til klassisk musik
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Det er nedenstående model - dog mener jeg at mine er 250 ohms udgaven. Jeg kan tjekke det i weekenden - samt alderen, men de har højst spillet i 50 timer. De ser ud som ny. Jeg har kvittering, original skumforet "skindtaske" med adapter, brugsforvirring.
http://kenrockwell.com/audio/beyer/dt-770.htm ![]() Pris? Tjah, hvad vil du byde? M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 30-April-2015 kl. 17:44 |
||
![]() |
||
|
Jeg fik tilbudt at købe et DT 770 600 Ohm til 500kr per mail, men umiddelbart ingen idé om alder. Jeg vil helst ikke træde over tæer, så smid mig en pris, så kan jeg takke nej hvis ikke lige det passer :)
|
||
![]() |
||
|
Jeg har én, som måske afledt af denne tråd, også er interesseret. Han ligger i prislejet 6-700,-. Så måske jeg skulle lave en decideret salgstråd.
![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Forståeligt nok
![]() |
||
![]() |
||
Actionspeax ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
|
Har disse
http://www.6moons.com/audioreviews/beyer/dt880.html Stort set ikke brugt, Giv et bud :-) |
||
![]() |
||
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
|
Jeg kan se på HOL, at du efterlyser en hovedtelefon i mere bred forstand. Hvis du kan lide vintage looket, kan en Beyerdynamic DT 150 måske være interessant? Den er generelt lidt overset, men lyder rigtig fint for en lukket i sin prisklasse. http://www.head-fi.org/t/265251/beyerdynamic-dt-150-bloody-brilliant Redigeret af Totoronto - 01-Maj-2015 kl. 14:38 |
||
![]() |
||
|
Mine tidligere købte DT 990 600 Ohm viste sig at være vintage - jeg vil helst undgå at få købt vintage igen :)
|
||
![]() |
||
|
Jeg ved ikke, om du er interesseret i mine DT770? Den anden bruger vil komme og lytte på dem, på tirsdag.
M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Regnede med at den ikke var til salg endnu, da salgstråden ikke var oprettet. Men hvad var prislejet? Evt. PM mig hvis det skulle være.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |