recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lukket: Beyerdynamic DT880
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lukket: Beyerdynamic DT880

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2015 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af Jegergrim Jegergrim skrev:

Mine tidligere købte DT 990 600 Ohm viste sig at være vintage - jeg vil helst undgå at få købt vintage igen :)

Så vintage er DT 150 nu heller ikke. De produceres stadigvækSmile.
http://www.thomann.de/dk/beyerdynamic_dt150.htm
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2015 kl. 16:59

Regnede med at den ikke var til salg endnu, da salgstråden ikke var oprettet. Men hvad var prislejet? Evt. PM mig hvis det skulle være.

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=140073&title=s-beyerdynamic-dt770

M.v.h.
Til top
Jegergrim Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Januar-2015
Sted: Odense
Point: 141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jegergrim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2015 kl. 16:59
Oprindeligt skrevet af Totoronto Totoronto skrev:

Mine tidligere købte DT 990 600 Ohm viste sig at være vintage - jeg vil helst undgå at få købt vintage igen :)

Så vintage er DT 150 nu heller ikke. De produceres stadigvækSmile.
http://www.thomann.de/dk/beyerdynamic_dt150.htm
Må godt nok indrømme de ser interessante ud - dem må jeg lige få undersøgt lidt :)
Har du selv et?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2015 kl. 09:48

Har du selv et?

Ja, men da jeg vil have et par åbne bøffer p.g.a. det åbne/luftige lydbillede, som sådan én giver, så er min DT 150 sat til salg på DBA.
Det ændrer ikke på, at hvis man er ude efter en lukket model til omkring en tusse, så er DT 150 et glimrende valg.
Selv Innerfidelity er blevet opmærksom på den nu, så hvis det resulterer i et review på et tidspunkt, så kommer Beyer til at sælge DT 150 som varmt brødLOL.
http://www.innerfidelity.com/content/innerfidelity-may-2015-update

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2015 kl. 13:42
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jegergrim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2015 kl. 14:56
Mega interessant med disse phones - jeg kune forestille mig at det er udseenet, som har gjordt at de ikke har været populære. Dem bliver jeg nødt til at prøve på et tidspunkt osse. Skriver pt med en bruger om at købe et par DT 880 05' så de passer bedst lige nu.
Til top
BlissY Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Januar-2009
Sted: Århus
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlissY Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2015 kl. 16:26
Jeg har DT880 i 600 Ohm udgaven, som jeg godt kunne være interesseret i at sælge.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jegergrim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2015 kl. 20:43
Fik købt et par, hermed lukket tråden
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu