recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lukket, har fundet én...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lukket, har fundet én...

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lukket, har fundet én...
    Sendt: 12-Marts-2013 kl. 07:46
Boxee Box købes, gerne i det nordjyske så jeg selv kan hente. Foretrækker at der er kvittering med. 

Læs nedenstående hvis det kunne have interesse, bytter gerne med penge oveni. 

Bytter min Raspberry Pi version B med 256MB ram til en Boxee box, jeg smider selvfølgelig lidt oveni. Der medfølger 8GB Class 10 SD-kort og en hvid case til den. Mobilladeren beholder jeg selv. 

Redigeret af Jakabov - 20-Marts-2013 kl. 09:18
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2012
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 10:59
Er du interesseret i at sælge den , og sende den til København ? :)
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 13:17
Ja hvis du har en Boxee Box du kan sende den anden vej. :-)
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 15:08
Det har jeg desværre ikke.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 15:11
Forsøger lige om jeg kan bytte den i første omgang. :-)
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 15:12
Det skal du bare have lov til :) Pøj pøj med det ..
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 12:40
Hvis nogen vil sælge en Boxee til fornuftig penge må i også gerne henvende jer, behøver ikke at være en byttehandel. 
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 12:38
Ingen der har en Boxee de skal af med? :-)
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 16:40
Indlæg rettet lidt, er køber til en Boxee Box. 
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 12:52
Bump. 
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 13:45
Tillader mig lige at advare dig i mod at købe en BB.
Har selv været ejer af den, og du skal bare vide at holdet bag har droppet al udvikling til den da de fremover kun satser på et enkelt PVR produkt til USA.
Dvs. de fejl osv. der er på BB bliver ikke rettet, der kommer ikke nye opdateringer eller noget som helst.
Jeg synes også den var UTROLIGT sløv til sidst, så hvis du har muligheden ville jeg råde dig til at købe et andet produkt der kan opfylde dine behov. 

Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 13:53
Har én i forvejen og er meget tilfreds med den. Er klar over at der ikke kommer major updates til den men min fungerer nu også fint til mit behov og jeg har ikke fundet andet udover en HTPC der opfylder de krav jeg har. 
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu