|
Lukket, har fundet én... |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Får lige et sidste skud til toppen, troede at folk var vilde for at komme af med den. :-)
|
|
![]() |
|
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Jeg har en fra november, hvad prisleje tænker du umiddelbart da?
november 2012 naturligvis. Redigeret af gullip - 19-Marts-2013 kl. 23:13 |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Jeg tænker omkring 600 kr, har lige erfaret at Iomega Tv med boxee kan fås til en tusse. Ved ikke hvad du tænker om det? Hvor befinder den sig?
|
|
![]() |
|
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Den befinder sig på midtsjælland.
Jeg tænkte 600 plus porto, hvis den skal sendes. Kvittering haves.
|
|
![]() |
|
Hvor henne på midtsjælland? Skal til Hedehusene i weekenden og er det nogenlunde tæt på vil jeg gerne hente den.
|
|
![]() |
|
PM sendt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |