|
LUKKET : MacMini og højtalere |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lad os sige HBO 2500 + fragt for
MacMini m/lille wireless keyboard EyeTV Hybrid med EyeTV Serialnummer Jack->Optisk kabel den kører til tirsdag aften kl 20:00
|
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Fair at du tager det som et skambud, linket virkede ikke for mig & buddet blev givet ud fra det jeg kunne finde ud af (2007) model. Det var så ikke korrekt. Held og lykke med salget: -)
|
|
![]() |
|
dimzen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2005 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 502 |
|
|
![]() |
|
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
No problem, men linket er jo korrekt, hvordan du kunne google dig frem til resultatet vides ikke, men der er jo mange sider der ikke siger det korrekte ![]() Du er selvfølgelig altid velkommen til at byde lige hvad du vil, ellers kunne jeg jo have skrevet "ingen skambud" og "jeg forbeholder mig retten til ALT" i min første post. |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
Bump, kom med bud så ...
![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Hvilken processor er der i ?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Kvittering siger 17-02-2010
2.26GHz Core 2 Duo 2x1GB/160GB/SD/GeForce 9400M |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
peterf ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 231 |
Ikke for at blande mig, men det lader til at være en sen 2009'er.
|
|
![]() |
|
Men du blander dig jo :-) det er en late 2009 købt early 2010, er alle så med
|
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
byder 1900 pp for mini. ved det er under hbo, men så er du da igang :)
|
|
![]() |
|
Det er velkommet, lad os få gang i det - tror sgu den skal væk!
|
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
eichmeier ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
Pris for concept 1?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |