recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LUKKET : MacMini og højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LUKKET : MacMini og højtalere

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
mos-eisley Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 09:46
Lad os sige HBO 2500 + fragt for

MacMini m/lille wireless keyboard
EyeTV Hybrid med EyeTV Serialnummer
Jack->Optisk kabel

den kører til tirsdag aften kl 20:00
Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 11:19
Fair at du tager det som et skambud, linket virkede ikke for mig & buddet blev givet ud fra det jeg kunne finde ud af (2007) model. Det var så ikke korrekt. Held og lykke med salget: -)
Til top
dimzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-August-2005
Sted: Skive, Danmark
Point: 502
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dimzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 11:36
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Fair at du tager det som et skambud, linket virkede ikke for mig & buddet blev givet ud fra det jeg kunne finde ud af (2007) model. Det var så ikke korrekt. Held og lykke med salget: -)

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

No problem, men linket er jo korrekt, hvordan du kunne google dig frem til resultatet vides ikke, men der er jo mange sider der ikke siger det korrekte Dead

Du er selvfølgelig altid velkommen til at byde lige hvad du vil, ellers kunne jeg jo have skrevet "ingen skambud" og "jeg forbeholder mig retten til ALT" i min første post. 

Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 15:12
Bump, kom med bud så ... Tongue
Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 15:51
Hvilken processor er der i ?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 16:23
Kvittering siger 17-02-2010

2.26GHz Core 2 Duo 2x1GB/160GB/SD/GeForce 9400M
Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 16:41
Ikke for at blande mig, men det lader til at være en sen 2009'er.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 17:14
Men du blander dig jo :-) det er en late 2009 købt early 2010, er alle så med
Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 17:22
byder 1900 pp for mini. ved det er under hbo, men så er du da igang :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 17:30
Det er velkommet, lad os få gang i det - tror sgu den skal væk!
Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top
eichmeier Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Februar-2007
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eichmeier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 18:20
Pris for concept 1?
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu