recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "LUKKET" NAD 118 (Digital)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"LUKKET" NAD 118 (Digital)

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 17 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-September-2013
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "LUKKET" NAD 118 (Digital)
    Sendt: 23-Februar-2014 kl. 17:22
NAD 118 - fuld digital pre amp - 1400,- (Nypris 8995,-)

Kan også bruges som alm analog forforstærker.

God A/D & D/A-konverter indbygget som kan give nogle CD-afspillere og andre apparater med digitaludgang, et pænt løft i lyden.

Lolland











Redigeret af Bastianboxer - 11-Marts-2014 kl. 22:54
Til top
Bruger udmeldt 17 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-September-2013
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2014 kl. 14:09
Seriøse bud modtages også evt bytte Big smile
Til top
Bruger udmeldt 17 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-September-2013
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2014 kl. 21:55
Bum bum --->> Byd Wink

Redigeret af Bastianboxer - 28-Februar-2014 kl. 21:55
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2014 kl. 23:00
Byt med bilstereo? Er du til sådan noget ? :)
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Bruger udmeldt 17 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-September-2013
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2014 kl. 00:08
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Byt med bilstereo? Er du til sådan noget ? :)

Desværre ikke bilstereo Smile
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2014 kl. 10:25
Jamen 300 + pp budt.
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2014 kl. 11:10
Haha, fedt budt :D
Til top
Bruger udmeldt 17 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-September-2013
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2014 kl. 14:43
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2014 kl. 23:40
Tja min Panasonic DVD Afspiller købte jeg også lige deromkring, kan huske det var godt 10000.- jeg gave for den... Jeg skal da være heldig hvis jeg for 300.- for den idag.
Man kan da godt se at Digital kredsløb ikke har udviklet sig siden 1998 hvor man stoppet med at lave NAD 118, det eneste jeg tro holde pris bare en smule fra dengang er nok stadig 214/216/218Thx..Og de er da bestemt ikke dumme.
Så mit bud var helt seriøs, hvis du regner med at få mere for den tro jeg du kommer til at kikke længe efter det.
Men vi behøver jo heller ikke være enig, så nu skal jeg hopper ud af din tråd så andre kan kommer ind og tag en idiot test. Et nej tak kunne have rækket.
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Bruger udmeldt 17 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-September-2013
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 12:43
Benjamin7

Jamen det er ganske fint.

Men nu er der stor forskel på en Panasonic DVD afspiller og en forforstærker som ikke findes magen til.

Og jeg er da ked af at jeg ikke ville bytte den væk for bilstereo til 300 kroner Big smile

Men en eller anden form for værdi har den vel, siden folk reagerer på den, men jeg er ikke ligefrem i pengenød så hvis ikke den sælges for omkring det skrevne beløb, så spiser den ikke noget brød af at stå på en hylde.

Man kan så vende den om og sige at alle de "almindelige" analoge forforstærkere fra NAD fra omkring den tid, indbringer mellem 400,- til 1000,- og dem tør jeg godt garantere ikke er på højde med denne NAD 118 som de fleste slet ikke har hørt (Har du ?)
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 13:03
De 300.- var et udspil, så var vi ligesom igang, bilstereoet har jeg haft tilsalg herinde en gang før og er nået Audioson/Hertz, så her var det bestemt ikke en handle hvor du blev snydt hvis det var nået du kunne bruge.

Du kunne jo i dette tilfælde have skrevet en Mp pris på istedet for "Bum bum --->> Byd " Det var da som om det bare skal væk.

Og en værd eks Surround forstærker har et digital kredsløb den nad ikke kan hamle op med idag, jo har ejet den for en dele år siden, men gik af med den fordi jeg fik HDCD, og den ikke kunne afkode det sprog, og måtte have en dac på ved siden af, og derved smuttet fidusen.

Eneste grund jeg byde er fordi det er en sjov ting og have ståede samme med min Minidisk samt DAT afspiller...  ting som var sjove engang men intet værd idag.

Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Bruger udmeldt 17 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-September-2013
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 13:17
Og en værd eks Surround forstærker har et digital kredsløb den nad ikke kan hamle op med idag

Det bliver vi så nok aldrig enige om Wink

Men nok om det, der er nok en der kan bruge sådan en NAD 118 derude et sted, ellers bliver den bare stående Big smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu