|
Lukket : Nintendo Wii, og andet Grej |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
amnesia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Kasper_m ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Vil gerne byde 50 kr for briller til LG.
Mvh Kasper |
|
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Jeg vil da gerne hæve mit bud til Kr. 300,- for din WII med alt tilbehør dertil afhentet (WII + Spil + Controllers)...
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 719 |
Jeg Byder 30kr for Kingston Mobilelite g3
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Jeg byder Kr. 20,- på Logitech wireless Presenter R400...
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Hele wii pakken afhentet i viborg: 325,-
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 719 |
Hele wii pakken afhentet i Århus 350kr
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Hæver til 375 for hele wii pakken afhentet i Viborg
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
hvornår lukker auktionen helt præcis?
|
|
![]() |
|
Jeg vil da gerne hæve mit bud til Kr. 450,- for din WII med alt tilbehør dertil afhentet (WII + Spil + Controllers)...
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
Andtomet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2011 Sted: århus Status: Offline Point: 126 |
Den lukker idag kl 2200 kan vibsige så det ikke bliver alt for sent men har ikke mulighed at sætte det ind på forsiden da jeg selv først er hjemme kl 22
|
|
![]() |
|
Sonymand ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 27 |
Byder kr 50 for Logitech wireless Presenter R400.
Jeg er fra Odense men jævnligt i Århus. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |