|
LUKKET - S: Nyt og gammelt hardware |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Giver gerne 250 kr for det brugte IOCREST SATA II Port Multiplier 5-Port with RAID x2 hvis det ikke fejler noget :)
|
|
![]() |
|
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
Hvor befinder det sig?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg er ikke helt med på, hvorfor du føler dig trådt på. Men som jeg ser det, så har jeg indgået en handel på 3 ting på en gang. Nu kommer du så og byder på to af dem, så jeg skal splitte det op. Dermed mister jeg salget på den ene SATA-dims. Givet, jeg skal da nok få den solgt før eller siden, men til syvende og sidst, kommer jeg af med den nu. Det er trods alt lidt et stykke hardware, som få har brug for, derfor er den også svær at komme af med.
Men hvis du føler jeg har overtrådt nogle regler eller andet, så beklager jeg da meget. Mvh Anders
Redigeret af Nagash - 03-Maj-2013 kl. 19:36 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
HQgeN - Det befinder sig som sagt i Hillerød. Men den til 250kr er allerede gået til Hackerjac, og jeg har allerede et bud på den anden til 300kr på HWT.
|
|
![]() |
|
Bud på den ubrugte SATA-dims lukker i aften kl 21. Har PT et bud på 300kr på HWT.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |