recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lukket: Ti-89 titanium el. Ti nspire cx cas
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lukket: Ti-89 titanium el. Ti nspire cx cas

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lukket: Ti-89 titanium el. Ti nspire cx cas
    Sendt: 27-August-2012 kl. 20:56
I god stand og med alt tilbehør (incl. software). Helst i Aalborg området, kører dog til Århus hver dag.

Redigeret af Tektronix - 03-September-2012 kl. 11:23
Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 11:16
Har tilføjet Ti nspire cx cas.
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvkartoffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 12:35
Hej.
 
Hvis i har en Fakta i lokalområdet er det måske værd at lægge vejen forbi. I min lokale Fakta i KBH havde de tilbud på en nSpire til 799,-. Jeg ved dog ikke om det er landsdækkende.
 
Ellers ar der altid masser af brugte lommeregnere på dba.dk.
 
MVH
 


Redigeret af tvkartoffel - 28-August-2012 kl. 12:45
Til top
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 17:26
Uden at være helt sikker, så er TI rimeligt firkantede med låsning af licenserne på de medfølgende PC-programmer til disse lommeregnere (og en ny PC-licens koster næsten det samme som lommeregneren).
Dette bare for at du skal være HELT sikker på at PC-licensen kan flyttes, inden du køber en brugt model - selvfølgelig hvis du skal bruge PC-programmet...
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2008
Status: Offline
Point: 1147
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matv88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 17:48
Jeg brugte selv en Voyage 200. Kan klart anbefale den.
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 22:54
Ellers har Bilka stadig TI-89 til 1.298,-, hvis det ikke viser sig muligt at opdrive en brugt. Jeg købte en TI-89 derigennem til en elev tidligere på måneden.
Det var op mod 500 kr. billigere end andre steder og endog billigere end på amazon.co.uk.

Mvh. Jørgensen
Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 07:38
Nogen der har erfaring med at overføre fra lommeregner og til pc på de to modeller? Tænker her at det ville være rart at kunne overføre ens udregninger/grafer fra lommeregner og over til pc for at printe, enten som bilag eller kopiere ind i aflevering.
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 08:32
Medmindre der er noget som jeg ikke har opdaget så kan en Texas TI-89 knap nok overføre data fra lommeregner til PC.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 08:52
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Medmindre der er noget som jeg ikke har opdaget så kan en Texas TI-89 knap nok overføre data fra lommeregner til PC.

Det var også lidt det jeg synes at have læst mig frem til og derfor måske mere hælder imod nspire modellen. Men synes ikke at kunne finde nogle steder hvor de viser hvordan det fungere og om det er nemt.
Til top
gullip Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Udlandet
Status: Offline
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gullip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 10:45
Kan klart anbefale nspire, de er langt mere brugervenlige, jeg har prøvet begge modeller.
Til top
skuffen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-April-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skuffen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 10:50
Jeg stod seriøst og overvejde at skifte min TI-89, da jeg så tilbuddet i fakta. Det kan du ikke slå, så se at komme afsted.

Mvh
Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af skuffen skuffen skrev:

Jeg stod seriøst og overvejde at skifte min TI-89, da jeg så tilbuddet i fakta. Det kan du ikke slå, så se at komme afsted.

Mvh

Hvilken nspire er der tale om?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu