|
Lukket... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Februar-2013 kl. 19:54 |
Lukket
Redigeret af Metze - 14-Februar-2013 kl. 15:05 |
|
![]() |
|
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan også bringes i Storkøbenhavn.
Er der ikke nogen der er friske på at rode lidt med disse? Hvis ikke jeg får nogle henvendelser inden kl 15 så kører jeg dem på genbrugspladsen. Det ville bare være lidt ærgeligt :-(
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Når de sælges som defekte er det så lydmæssigt eller æstetisk?
|
|
![]() |
|
Defekten ligger i der mangler denne "hætte" på basen i den ene. De fremstår mere eller mindre som nye
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Jeg er ikke helt med på hvad du mener med hætten? Er det det midterste af membranen som mangler eller hvordan skal det forstås?
|
|
![]() |
|
Ja det er nok en bedre måde at beskrive det på.
|
|
![]() |
|
Okay, så er det desværre ikke interessant.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |