|
LUKKET |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |||
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Redigeret af Sbht - 19-Juli-2013 kl. 08:42 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Tjek de nye "galleri malerier" i Føtex, som er i samme stil som jeres kat billede. Og nej, det var ikke LED-bånd jeg anbefalede til under køkkenskabene, men en grå lysliste/armatur med trafo indbygget og tre indbyggede små reflektorer med hver sin 1 watt LED. Giver et fabelagtigt varmt hvidt lys som er godt til arbejde i køkkenet.
http://www.harald-nyborg.dk/p5373/lysliste-led-3x1w-426mm Redigeret af Kampus - 09-Juli-2013 kl. 14:56 |
|||
![]() |
|||
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
||
Ak ja. Bare man kunne indrette så pænt, enkelt og nydeligt. Men efter vi har fået tre børn er alt kaos :-) (på den gode måde)
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9427 |
||
Der står desværre ingen ra værdi på den hjemmeside. 3x1 watt er heller ikke meget til køkken belysning.
Synes den røde Montana reol passer godt ind |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Nej men lyset "misfarver" ikke fødevarer, så noget må det gøre rigtigt, og hvorfor så betale formuer for godt lys. Lyslisterne/armaturerne sættes i forlængelse af hinanden vha et medleveret lille kabel m stik. Med et armatur for hver 60 cm, har man det ideelle arbejdslys. Som sagt lyser 1 watt LED som 20 watt halogen fordi der er indbygget reflektor. Enig i den røde reol passer fint ind ;-) Redigeret af Kampus - 09-Juli-2013 kl. 15:22 |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
||
Surt jeg ikke handler i Aldi, alle de led-armatuere jeg har set, har haft et meget koldt lys. |
|||
![]() |
|||
larsand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
||
Troede egentlig at det var et forum for hjemmets elektronik og indhold , og ikke et forum fra Bo Bedre
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Samme fåes i Harald Nyborg best nr 5373 til 189,- Og de her lyser varmt hvidt ift alm LED |
|||
![]() |
|||
Jakobii ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
||
Lækkert og flot set-up, er slet slet ikke enig i at din stue er kedelig. Less is more!
Julrplatter, sættehylder og andet krims krams skal nok komme med alderen.. Jeg kunne godt selv overveje at erstatte mit Kef sæt med en soundbar. |
|||
Panasonic TX-P50G30Y - Onkyo TX-SR605 - Kef KHT-3005 - Sony PS3 Slim - Apple Mac mini i5
|
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
||
Jeg blander mig ikke så tit i folks bio-tråde, men du rammer lidt en kæphest hos mig her... ![]() Men jeg mener ikke det er "anti-konevenligt" at have nogle højttalere der fylder lidt, på den betingelse at de så til gengæld fungerer som dét hjørnes "kontrast-emne", på samme måde som den røde Montana reol, og billederne på væggen. Det ER jo et tv-hjørne, uanset hvordan man vender og drejer det. Sidegevinsten er så at det giver mulighed for langt bedre lyd, end sådan en soundbar kan levere. Men uagtet at jeg lever af god lyd, så mener jeg det faktisk bogstaveligt at det er en sidegevinst, et par pæne gulvhøjttalere af en eller anden art er i min bog til hver en tid pænere end en soundbar. Men det skal selvsagt så ikke være et par firkantede kasser i sort ask... EDIT: Pointen var at hvis højttalerne bliver til et stykke brugskunst, i stedet for en kedelig aflang sort dims under tv'et, så behøver du ikke noget på væggene til at bryde stilen. Redigeret af Otto J - 09-Juli-2013 kl. 17:19 |
|||
![]() |
|||
||
Otto, billedet er øverst på denne side...
|
|||
![]() |
|||
kokken32 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 81 |
||
Hvor er lamperne, der hænger ved siden af tvet købt?
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |