|
LUKKET |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | |
jvks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super flot set-up
|
|
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg tror du selv er skyld i at din tråd er løbet af sporet.
Hvis du havde kaldt den skjult teknik/installation var det nok ikke gået så galt.
Synes også at det er flot lavet.........men.........
Soundbar er nu for pjevset til mig.
Undskyld.
![]() |
|
![]() |
|
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
Ser bare rigtig flot ud. Hader selv synlige kabler. Kan godt lide jeres enkle hjem og selvfølgelig kommer der med tiden mere ind i rummene. Og det hjælper jo også på akustikken, som i sparsomt møbleret rum er ret dårlig.
Nu har jeg selv lidt mere tungt hifi grej og en ældre plasma skærm, men har prøvet og holde det "rent".. |
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |