|
Lukket |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Jegergrim ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2015 Sted: Odense Status: Offline Point: 141 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fået et tilbud om at købe en Marantz PM7001ki, hvad ville du råde mig til omkring dit bud og denne, og om det er en ordentlig forstærker? (Har selv ikke meget forstand på disse to)
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Så ville jeg nok tag Marantzen :)
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
ONKYO'en er et godt bud, alt efter hvad du skal give for Marantz'en?
ONKYO'en er på papiret kun en smule kraftigere, end Marantz. Men i virkeligheden er der væsentlig mere dynamisk power i ONKYO'en! (Den vejer 50% mere end Maeantz'en). Og de spiller rigtig godt, de ældre ONKYO forstærkere (jeg har haft flere). M.v.h. |
|
![]() |
|
Jegergrim ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2015 Sted: Odense Status: Offline Point: 141 |
Jeg skal afhente den snart, for 500kr. Det passer lige perfekt med afhentnings afstand og med budgettet.
Jeg tror i sidste ende jeg ville have været glad for ethvert af disse forstærkere, så den billigste må gå an :) Angående vægten, har det normalt en stor relevans med hensyn til "power"? Eller er det bedre køling der er snak om?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det har relevans med vægten, på ældre forstærkere, da det siger noget om størrelsen på strømforsyningen! På nyere forstærkere kan det være svært at sammenligne, da nogle forstærkere er digitale (ICE-power), og derved ikke vejer så meget, for at yde det samme.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Det giver mening - jeg har lige fået købt Marantzen og er meget glad for købet, den er i mint kondition og alt tilbehør fulgte med. Lukker derved tråden igen :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |