recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lukket
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lukket

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jegergrim Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Januar-2015
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jegergrim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2015 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

www.Hfi4all.dk

http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=287560

Fin forstærker, kun 700.- så køber du en brugt Hamorny remote til det hele, så er det på plads med remoten

Jeg har fået et tilbud om at købe en Marantz PM7001ki, hvad ville du råde mig til omkring dit bud og denne, og om det er en ordentlig forstærker? (Har selv ikke meget forstand på disse to)
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2015 kl. 15:31
Så ville jeg nok tag Marantzen :)

Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2015 kl. 16:51
ONKYO'en er et godt bud, alt efter hvad du skal give for Marantz'en?
ONKYO'en er på papiret kun en smule kraftigere, end Marantz. Men i virkeligheden er der væsentlig mere dynamisk power i ONKYO'en! (Den vejer 50% mere end Maeantz'en).
Og de spiller rigtig godt, de ældre ONKYO forstærkere (jeg har haft flere).

M.v.h.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jegergrim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2015 kl. 17:04
Jeg skal afhente den snart, for 500kr. Det passer lige perfekt med afhentnings afstand og med budgettet.
Jeg tror i sidste ende jeg ville have været glad for ethvert af disse forstærkere, så den billigste må gå an :)

Angående vægten, har det normalt en stor relevans med hensyn til "power"? Eller er det bedre køling der er snak om?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2015 kl. 17:31
Det har relevans med vægten, på ældre forstærkere, da det siger noget om størrelsen på strømforsyningen! På nyere forstærkere kan det være svært at sammenligne, da nogle forstærkere er digitale (ICE-power), og derved ikke vejer så meget, for at yde det samme.

M.v.h.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jegergrim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2015 kl. 18:51
Det giver mening - jeg har lige fået købt Marantzen og er meget glad for købet, den er i mint kondition og alt tilbehør fulgte med. Lukker derved tråden igen :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu