recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lukket
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLukket

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3730
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2009 kl. 20:17

Jeg beklager altså meget. Men min pc kørte så fucking langsom igår at jeg næsten ikke kunne komme ind i forummet, og det tog en krig at bladre ned på siden. Så da jeg så noget der havde bare lidt med pc at gøre så sprang jeg altså derind og klattede mit emne der.

Jeg undskylder mange gange. Jeg undskylder desuden også for at jeg ikke selv kunne løse problemet og at jeg ikke har så meget forstand på pc-problemer som disse.

Men come on mester, hvis jeg skulle blive så irriteret som dig hver gang der ligger et forskert emne i TV og HIFI forummerne, så havde jeg ikke været en rar mand at være sammen med.

Så tag den med ro og så kunne du jo bare rapportere tråden til administrator og bede om at få den flyttet. ELLER du kunne prøve at hjælpe mig. Det er faktisk en rar føelese at hjælpe andre frem for at gå og være irriteret. Try it

Redigeret af furious jt - 31-Juli-2009 kl. 20:18
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2009 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Jeg beklager altså meget. Men min pc kørte så fucking langsom igår at jeg næsten ikke kunne komme ind i forummet, og det tog en krig at bladre ned på siden. Så da jeg så noget der havde bare lidt med pc at gøre så sprang jeg altså derind og klattede mit emne der.

Jeg undskylder mange gange. Jeg undskylder desuden også for at jeg ikke selv kunne løse problemet og at jeg ikke har så meget forstand på pc-problemer som disse.

Men come on mester, hvis jeg skulle blive så irriteret som dig hver gang der ligger et forskert emne i TV og HIFI forummerne, så havde jeg ikke været en rar mand at være sammen med.

Så tag den med ro og så kunne du jo bare rapportere tråden til administrator og bede om at få den flyttet. ELLER du kunne prøve at hjælpe mig. Det er faktisk en rar føelese at hjælpe andre frem for at gå og være irriteret. Try it

Jeg hjælper folk dagligt her på forummet. Ikke fordi jeg får penge for det eller fordi nogen siger jeg skal....Men fordi HTPC interesserer mig. PC interesserer mig også, (Det lever jeg til dels af) men det er ikke her, at  jeg fx skriver om den slags.

Det er ikke personligt!

Redigeret af Patriarken - 31-Juli-2009 kl. 20:25
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2009 kl. 00:59

furious jt
Hvorfor har du så travlt med at Administrator skal gøre dit og datten?

Hvis han hver gang et fjols dummer sig, skal flytte rundt på indlæg. så vil han få travlt.

Til din attitude:

Du minder mig om en hund der har fået for mange tæsk

Du beder hele tiden om forladelse, men bider så straks efter 

"Jeg beklager altså meget"

"Jeg undskylder mange gange. Jeg undskylder desuden også for at jeg ikke selv kunne løse problemet og at jeg ikke har så meget forstand på pc-problemer som disse."

"Men come on mester, hvis jeg skulle blive så irriteret som dig hver gang der ligger et forskert emne i TV og HIFI forummerne, så havde jeg ikke været en rar mand at være sammen med."

"Ellers skal du vel egentlig bare slap af og gå ud af tråden igen mester. Fjols."

Jeg mener din tone er yderst ubehagelig, og ja jeg mener du burde tage en pause, og tænke lidt over hvordan man "taler" i et forum

Til info kan jeg oplyse at Patriarken, på trods af sin direkte attitude, er den der bidrager mest til dem der har behov for hælp med dere HTPC 

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2009 kl. 09:28
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

furious jt
Hvorfor har du så travlt med at Administrator skal gøre dit og datten?

Hvis han hver gang et fjols dummer sig, skal flytte rundt på indlæg. så vil han få travlt.

Til din attitude:

Du minder mig om en hund der har fået for mange tæsk

Du beder hele tiden om forladelse, men bider så straks efter 

"Jeg beklager altså meget"

"Jeg undskylder mange gange. Jeg undskylder desuden også for at jeg ikke selv kunne løse problemet og at jeg ikke har så meget forstand på pc-problemer som disse."

"Men come on mester, hvis jeg skulle blive så irriteret som dig hver gang der ligger et forskert emne i TV og HIFI forummerne, så havde jeg ikke været en rar mand at være sammen med."

"Ellers skal du vel egentlig bare slap af og gå ud af tråden igen mester. Fjols."

Jeg mener din tone er yderst ubehagelig, og ja jeg mener du burde tage en pause, og tænke lidt over hvordan man "taler" i et forum

Til info kan jeg oplyse at Patriarken, på trods af sin direkte attitude, er den der bidrager mest til dem der har behov for hælp med dere HTPC 

Du har tydeligvis misforståët mig på det groveste.

Mine beklagelser er ironiske. Hvis du ikke forstå sarkasme eller ironi, så forstår jeg godt du misforstår mig.

Og jeg beder jo kun adminsitrator om at flytte tråden for at være venlig over for den de personer som synes det er surt at jeg har placeret tråden forkert. Det sker da tit at admin flytter tråede rundt. Jeg er da egentlig ligeglad med hvor tråden ligger, men det er der åbenbart andre der ikke er...

Du tilbyder tydeligvis ikke tråden noget gavn så hvorfor sender du ikke en pb til mig istedet? Medmindre det er for at andre kan se hvordan du lige gav mig tørt på.. (der var lidt sarkasme igen, bare til info)

Redigeret af furious jt - 01-August-2009 kl. 09:34
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Majmik Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2004
Sted: Danmark
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2009 kl. 10:10
Hold da op en gang spild af energi 
Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Januar-2008
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2009 kl. 18:05
MCenterFreak og Patriarken, hvorfor pisser i ikke bare
af, i er squ for træls at høre på.

I lukker en masse intetsigende lort ud, samtidig forsøger
i at sende et signal om hvor kloge i er, måske er der
fordi at i begge 2 besidder en meget lav IQ, sådan er det
som reelt med dem der gerne vil fremhæve sig selv.

Jeg har mødt så mange af jeres slags, den viden i
besidder er altid meget mangelfuld.

Hjælp manden med hans problem, eller luk røven med jeres
brok, og smut over i en anden tråd, hvis der ellers er
nogen der kan holde jer ud.

Ville være rart med et killfilter, for så var i røget i
det.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2009 kl. 18:50

Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

I lukker en masse intetsigende lort ud, samtidig forsøger
i at sende et signal om hvor kloge i er, måske er der
som reelt med dem der gerne vil fremhæve sig selv.

Ville være rart med et killfilter, for så var i røget i
det.

Bedste indlæg jeg har set i lang tid!! Og ja jeg er ganske enig i at man bør hjælpe istedet for at spille bedre vidende. Jeg er godt klar over tråden ligger det forkerte sted, men jeg kan ikke gøre en skid ved det ud over at indberette det til admin og det har jeg gjort for lang tid siden. Men de har selvfølgelig andet og mere vigtigt at tage sig til. Og så er der jo altså are ikke noget at gøre ved at tråden nu engang ligger hvor den gør.

7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2009 kl. 19:21

Jeg hører intet? Hvis du synes at det er trælst at høre på undertegnede(eller læse hvad jeg skriver) Så lad være med at læse det. Eller pis af som du så elegant formulerer det. Eller kom selv ind i kampen med at hjælpe, det ville jeg nyde.

Du er ikke i nærheden af at være stand til at vurdere min viden eller mangel på samme. Du har lavet én post i HTPC forummet og den er off topic x 2.

Vi er i den rigtige tråd....Det er hverken du eller topic starter. Folk læser hvad vi skriver dagligt....Fordi det er sagligt og on topic i en kontekst der hedder HTPC, MCE mm.. Ikke "poker og antivirus"...

I lukker en masse intetsigende lort ud, samtidig forsøger i at sende et signal om hvor kloge i er, måske er der
som reelt med dem der gerne vil fremhæve sig selv

Kan kun grine at denne type tilgang. Igen, du ved intet om min eller Mcenterfreak's IQ , og du ved intet om vores faglige niveau eller vores viden generelt. Det kræver nemlig viden og indsigt i den sfære vi bevæger os indenfor førend du kan vurdere. Det er der absolut intet der tyder på du har.

Jeg har spurgt hvordan fanden tingene passer ind i HTPC, ikke andet. Man opdeler et forum i underfora med henblik på at strukturere viden. Det står også i recorderes forumregler. Dette er måske intetsigende for dig, men det kan man så tænke sit om.

Jeg forsøger iøvrigt ikke at hævde mig selv. Jeg holder fokus, for min og for din skyld.

Redigeret af Patriarken - 01-August-2009 kl. 19:24
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2009 kl. 19:46

x

Redigeret af furious jt - 01-August-2009 kl. 19:46
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2009 kl. 20:04

Trådstarter har bedt mig om at lukke tråden. Og selvom jeg ikke er moderator, så tillader jeg mig at gøre dette.

Eventuelle klager over min disposition kan afgives til Lars, eller hummelmose

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu