recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lumeri projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lumeri projektor

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jesna Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2010
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesna Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lumeri projektor
    Sendt: 28-Juni-2021 kl. 18:15
Hej alle

Kigger efter en projektor som skal bruges til fodbold på lørdag. Skal bruges i telt og hvilket lærred ved jeg ikke helt endnu... Havde nu bare tænkt på noget hvidt baggrund Confused
Har kigget på https://www.cinema-shop.dk/lumeri-f560.html da den har 5600 lumen og 1080p i opløsning.

Det behøver ikke være total fancy billede, men vil da gerne kunne se fodbolden. Men gode indspark modtages gerne til projektor og lærred


De 2000,- er maks beløb.

Vh Jakob
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2021 kl. 18:41
Den projektor dér har muligvis 5600 "kineserlumens", men hvis vi taler ANSI lumens, som er det seriøse tal, så er vi sikkert nede på et par hundrede. 
Du ville få mere ud af en brugt. Jeg har selv lige solgt min Benq W2000 for mindre end 2000;- og selv med en halvbrugt lampe ville den blæse de billige Kina-projektorer af pinden.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Jesna Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2010
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesna Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2021 kl. 19:19
Takker for svar

Jeg tror jeg kigger efter noget brugt

/Jakob
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005
Til top
Ole N 84 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Februar-2017
Sted: da vinci parken
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole N 84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2021 kl. 20:28
Hvad med Technaxx tx-113 Mini LED HD Beamer | Køb på Bilka.dk! fra bilka.

Jeg kender den ikke, men den er billig og så kan du se om det er noget der kan bruges, hvis ikke kan du nok få pengene tilbage.
Til top
Ole N 84 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Februar-2017
Sted: da vinci parken
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole N 84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2021 kl. 20:29
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2021 kl. 09:27
Jeg havde også tænkt tanken i lørdags omkring det samme. Men jeg droppede det igen og hev mit aldrende Panasonic VT30 med i haven i stedet - og selvom solen ikke skinnede fra en skyfri himmel, så var det ikke videre nemt at så noget på skærmen blot med en lille smule sollys.

Derfor er jeg bange for at en projektor i haven, med det lys der nu engang er, enten bliver rigtig skidt ELLER uhyggeligt dyrt (for at komme op i en kvalitet, der er lysstærk nok). 

Du kan vel næsten få 50 tommer fladskærm til 2000 i stedet? 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu