recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lurer lidt efter et brugt Samsung 65" UHD TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lurer lidt efter et brugt Samsung 65" UHD TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hi Fi Dwarf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hi Fi Dwarf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lurer lidt efter et brugt Samsung 65" UHD TV
    Sendt: 08-April-2017 kl. 17:03
Hej Alle

Jeg vejer lige muligheden for at erhverve mig et brugt 4K tv og derved spare nogle penge.

Nogen har det jo med at skifte jævnligt. Måske endda hver gang der kommer en ny model

Kunne godt forestille mig et Samsung 65HU7505 eller 65JU7005 men det er selvfølgelig afhængig af pris i forhold til at investere i en 65KS7005

Hvad skal man forvente at give for sådan en svend? Evt. Nogen der overvejer at skifter deres ud?

:)
Samsung UE55H7005 - Pio. BDP-51FD - TEAC AG-D500 7.2 - TW3500
Hjemmebioen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2017 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af Hi Fi Dwarf Hi Fi Dwarf skrev:

Hej Alle

Jeg vejer lige muligheden for at erhverve mig et brugt 4K tv og derved spare nogle penge.

Nogen har det jo med at skifte jævnligt. Måske endda hver gang der kommer en ny model

Kunne godt forestille mig et Samsung 65HU7505 eller 65JU7005 men det er selvfølgelig afhængig af pris i forhold til at investere i en 65KS7005

Hvad skal man forvente at give for sådan en svend? Evt. Nogen der overvejer at skifter deres ud?

Jeg over jo altid at skifte, selv om jeg har sat skiftet lidt i bero. Men hos mig og mit Pana 65DX900E kommer du af med 20K, og det er jo nok ikke det som du leder efter Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hi Fi Dwarf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Danmark
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hi Fi Dwarf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2017 kl. 21:29
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Hi Fi Dwarf Hi Fi Dwarf skrev:

Hej Alle

Jeg over jo altid at skifte, selv om jeg har sat skiftet lidt i bero. Men hos mig og mit Pana 65DX900E kommer du af med 20K, og det er jo nok ikke det som du leder efter Smile

Desværre er det langt over mit budget.
Samsung UE55H7005 - Pio. BDP-51FD - TEAC AG-D500 7.2 - TW3500
Hjemmebioen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu