|
Lurer lidt efter et brugt Samsung 65" UHD TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-April-2017 kl. 17:03 |
|
Hej Alle
Jeg vejer lige muligheden for at erhverve mig et brugt 4K tv og derved spare nogle penge. Nogen har det jo med at skifte jævnligt. Måske endda hver gang der kommer en ny model Kunne godt forestille mig et Samsung 65HU7505 eller 65JU7005 men det er selvfølgelig afhængig af pris i forhold til at investere i en 65KS7005 Hvad skal man forvente at give for sådan en svend? Evt. Nogen der overvejer at skifter deres ud? :) |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg over jo altid at skifte, selv om jeg har sat skiftet lidt i bero. Men hos mig og mit Pana 65DX900E kommer du af med 20K, og det er jo nok ikke det som du leder efter
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Desværre er det langt over mit budget. ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |