|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
ja så giver det jo desværre sig selv.
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
arcona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Det er nok slut med krp 500, men Komplet.dk får snart nogle 5090H på lager
ifølge denne side hov, krp 500 er på lager i sverige Redigeret af arcona - 19-Maj-2009 kl. 13:45 |
|
![]() |
|
CasperJ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
så må det bare blive et 5090 h
![]() |
|
![]() |
|
arcona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
![]() |
|
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Sparshop.dk har 500M på lager, hvis du ikke skal bruge de interne tunere til noget... http://www.sparshop.dk/lcd_plasma_tv/pioneer/pioneer_krp500m _1216_da.html |
|
Pioneer KRP-500A
Anthony Gallo A'Diva TI Anthony Gallo MPS Sub Onkyo 876 Logitech Squeezebox Duet(s) Logitech Harmony 895 Sony Playstation 3 Samsung SMT-H3126PVR |
|
![]() |
|
pacman1859 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Går også og tænker på at investere i en KRP-500. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan det hænger sammen. Med KRP-500A følger der en media boks med hvor alle stik mv samt dvb-t og dvb-s tunerne sidder. KRP-500M er jo bare en monitor som jeg forstår det, så der følger vist ikke en mediaboks med hvor alle stik sidder. Er det ikke rigtig forstået?
Mht. tuner så har vi kabel tv, og skal derfor bruge dvb-c, så til det skal jeg bruge en yousee boks el.lign. Derfor jeg er tvivl om jeg skal gå efter M eller A modellen. Jeg kan jo ikke bruge den indbyggede tuner på A modellen til noget alligevel som jeg forstår det. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Bare til info . de har et 5090H i Mega Elgiganten i tåstrup til 16999kr , og der står udgået model på pris sedlen , så det kan være at de er til at tale med.... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
|
|
Pioneer KRP-500A
Anthony Gallo A'Diva TI Anthony Gallo MPS Sub Onkyo 876 Logitech Squeezebox Duet(s) Logitech Harmony 895 Sony Playstation 3 Samsung SMT-H3126PVR |
|
![]() |
|
c_kjep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
har du link til den side? |
|
![]() |
|
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Hvis Jeg skulle vælge imellem de 2 modeller, havde jeg valgt KRP-500M KRP-500M har nogle klare fordele i forhold til LX5090H: 1. Pure AV så du kommer så tæt på den oprindelige kilde som muligt, denne indstilling kan desuden spare dig for en ISF kalibrering da den meget tæt på det reultat du kunne få ved kalibrering. 2. 64 mm tyk ca. 4 cm mindre end LX5090H 3 Bedre farvegengivelse plus en bedre billedebehandling, min vurdering er at KRP modellerne har et 10% bedre billede end LX modellerne. 4. Bedre byggekvalitet, kvalitets indtrykket med KRP modellerne er bare bedre. 5. Ingen støj da der ikke er nogen indbygget blæsere, desuden er der heller ikke nogen summen som man godt kan opleve på LX5090H. 6. Du kan styre skærmen over netværk, dog en funktion jeg ikke ved det store om. Så Hvis du har Yousee er denne skærm et perfekt match ------- De fordele der kunne være ved at købe LX5090H kunne være: 1. DLNA til streaming af billeder og musik. 2. Flere indgange bla. scart som du ikke finder på en KRP-500M. 3. Sindsyge lækre menuer. ------- |
|
![]() |
|
c_kjep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
ja det er så bare at krp 500M jo bare er en del dyere end 5090H. Men det er godt nok nogle fordele som taler for sig selv! |
|
![]() |
|
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
ja men de 3000 kr. er godt givet ud
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |