|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | |||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
||
3. Hvor finder du det henne at krp skulle have bedre farvegengivelse og bedre billedebehandling? Hvis man ISF kalibrere begge tror jeg forskellen er så lille at øjet ikke kan se forskel og så kan du ikke længere definere det som "bedre farvegengivelse" 4. Byggekvaliteten er den samme på krp og 5090 modellerne, de 5 steder jeg har set dem. Jeg synes tværtimod de begge ikke er i samme kvalitet som de første Kuro modeller 428 og 508. 5. Der kan altid forekomme summen fra et plasma panel. Jeg skal ikke kunne sige om der er blæsere i krp panelet. Men der er ihvertfald blæsere i krp boksen. Blæserne på 5090 kører kun hvis panelet bliver for varmt og det har jeg til dato ikke oplevet. Det er ikke som en Panasonic G10. Desværre så skulle der være en firmware fejl i 5090 som der er oprettet en tråd herinde omkring. Jeg ved ikke om man kan kalde det byggekvalitet, men Pioneer skulle have en fix og de nye tv skulle ikke være berørt. Bortset fra det så er alle Pioneer modellerne faktastiske fjernsyn. |
|||
![]() |
|||
c_kjep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
||
ja. glæder mig til at se det, har aldrig i mit liv set et pioneer tv, og jeg har lige solgt mit 2 år gamle philips hd ready, så tænkte sku at det måtte blive nu jeg havde noget ordenligt at se på. der skulle vidst også være lidt forslek på et pioneer og et philips!
![]() |
|||
![]() |
|||
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
||
3. det kan du læse i samtlige seriøse test der har været af KRP modellerne da nogle af de komponenter der sidder i tv'et er af bedre standard end dem i 5090 det skulle resultere i mindre støj i billedet og et mere "glat" billede. (læs testen af KRP-500A på AV-forums) 4. vi er enige om at ingen af 9g når 8g når det kommer til byggekvalitet, men der så sandelig forskel mellem 5090 og KRP især hvis du skiller tv'et ad, så er der brugt langt bedre komponenter flere steder, og på KRP- 500M er de forgyldte stik på bagsiden, desuden er logoet udført mere eksklusiv på KRP modellerne. 5. du har ret i at plasma summer, men det problem skulle være væsentlig større på 5090 end KRP da strømforsyningen ikke er ens. Redigeret af Mr. Pioneer - 20-Maj-2009 kl. 01:39 |
|||
![]() |
|||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
||
http://www.avforums.com/reviews/Pioneer-KRP-500A-Review.html |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
||
Man kan ikke definere det som bedre bygge kvalitet, fordi man har valgt at bruge guldbelagt hdmi og nedsænket logo'et. Jeg kan ikke se noget sted at de har brugt bedre komponenter, bare fordi de har brugt andre komponenter. Alternativt må vi få Otto på banen, han er nok den herinde som har været forbi flest 5090 og KRP500. Han må kunne afsige dommen omkring summen og billede... ![]() |
|||
![]() |
|||
arcona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
||
"Langt bedre billede, langt bedre komponenter"
hehe, der er en her der lidt partisk ![]() Hvordan forbedrer man det perfekte ![]() |
|||
![]() |
|||
c_kjep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
||
er 500m virkelig så meget bedre? Jeg har nemlig chancen for at købe et 5090h i dag, men vil sku ikke hvis det virkelig bliver slået med så meget.
|
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
du skal være hurtig med en 500M, for jeg har lige bestilt den sidste 500M hos sparshop. Jeg har dog ikke undersøgt om den fåes andre steder.
en pio 5090H vil jeg anfale at otto kigger på, ellers vil den ikke yde det optimale. Havde jo selv en 5090H et lille stykke tid. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ja, men jeg kan bare ikke finde nogen 500m, nogen steder.
![]() |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
Jeg ringede 5 min i 10 og bestilte den. Men en 5090H er alså også en kanon god skærm, forskellen er nævnt, men der bliver ikke andre skærme i år som kommer i nærheden af den billedekvalitet som en 5090H har. Redigeret af xcardman - 20-Maj-2009 kl. 11:22 |
|||
![]() |
|||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
||
Ingen tvivl om,at du vil blive glad for et 5090H |
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
Hvor "sart" er du generelt når det kommer til summen fra tv apparater? Nogle mennesker er meget sarte, eller "følsomme", hvad lyd angår. Andre er det ikke. |
|||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |