recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LX81 + Velodyne 800i - Subwoofer inaktiv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLX81 + Velodyne 800i - Subwoofer inaktiv

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
zirio Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 878
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2009 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af ShadowDK ShadowDK skrev:

Har opdaget et underligt problem.

Tænder jeg sub'en er alting fint, men har jeg først afspillet noget og derefter holdt op så er der en vedvarende brummelyd fra sub'en - Slukker jeg den og tænder igen kan man ikke høre den lyd mere indtil der afspilles noget

Lyder lidt sådan: Vuum-Pause(0.3 sek)-Vuum-Pause(0.3 sek)-Vuum-Pause(0.3 sek)(Latterlig beskrivelse, jeg ved det :p )

Det lyder bestemt som en fejl i subben. Muligvis et løst kabel indeni, ellers kan det være dit sub-kabel der er for dårligt?
Der skal i hvert fald ikke opstå nogen brumme-lyde fra subben, når den ikke modtager noget signal. Jeg har hørt en del Velodyne-subs (6-stykker inkl din), og den skal i hvert fald ikke sige sådan!

/Zirio
Til top
ShadowDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2008
Point: 200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2009 kl. 23:47

Jeg bruger et helt nyt Supra Y-link kabel, så jeg tvivler stærkt på at sub kablet er for dårligt.

Men det lyder da ikke godt :/ Må lige prøve at snakke med butikken imorgen.

Redigeret af ShadowDK - 02-Juli-2009 kl. 23:52
Til top
zirio Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 11-Juni-2007
Point: 878
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2009 kl. 07:43
Oprindeligt skrevet af ShadowDK ShadowDK skrev:

Jeg bruger et helt nyt Supra Y-link kabel, så jeg tvivler stærkt på at sub kablet er for dårligt.

Men det lyder da ikke godt :/ Må lige prøve at snakke med butikken imorgen.

Nej det er nok ikke kablet så. Jeg bruger det samme, og der er rigeligt hul igennem.

Ja det er nok en ide. Du har jo et halvt års garanti, så det er bare ned med den, hvis det er!

/Zirio

CineZirio

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu