recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd der lakker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLyd der lakker

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ingridem Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2010 kl. 17:43
Tak fordi i svarer mig...Smile...Føler mig lidt dum nu, for jeg har ikke tilføj/fjern i mit kontrolpanel...Jeg vil lige tilføje, jeg har den enorm god pc'er...al indmaden er noget jeg har købt af bedste kvalitet og fået sat i....og windows 7 er jo rigtig god. Jeg kører med firefox...

Og Notfast ...jeg kan heller ikke finde det der, du omtaler...Hvis jeg går ind under indstillinger og så profil, er der en der hedder: profil til oprettelse af videoer-cd'er NTSC (320x240) MEN er jeg ikke nødt til at ha' 1024x240 til en 32 tommer tv...og det er jo min usb stik jeg skal afspille vidoen gennem...mit tv vil ikke læse min dvd afspiller, og det er også meget nemt med en usb..men igen lyden er jo ikke så god...Ja SUK! OG måske snakker jeg helt ved siden af Cry
Helene
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2010 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af Ingridem Ingridem skrev:

Tak fordi i svarer mig...Smile...Føler mig lidt dum nu, for jeg har ikke tilføj/fjern i mit kontrolpanel...Jeg vil lige tilføje, jeg har den enorm god pc'er...al indmaden er noget jeg har købt af bedste kvalitet og fået sat i....og windows 7 er jo rigtig god. Jeg kører med firefox...
Og Notfast ...jeg kan heller ikke finde det der, du omtaler...Hvis jeg går ind under indstillinger og så profil, er der en der hedder: profil til oprettelse af videoer-cd'er NTSC (320x240) MEN er jeg ikke nødt til at ha' 1024x240 til en 32 tommer tv...og det er jo min usb stik jeg skal afspille vidoen gennem...mit tv vil ikke læse min dvd afspiller, og det er også meget nemt med en usb..men igen lyden er jo ikke så god...Ja SUK! OG måske snakker jeg helt ved siden af Cry

Den har også drillet mig i starten Wink

Den hedder nu "Programmer/fjern et program" i Windows 7

Velkommen til...
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2010 kl. 18:50
Tak Beanie...finder jeg det stadig i kontrolpanelet? Ja sikke langt man kommer omkring. Det startede med et helt andet spørgsmål Wink
Helene
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af Ingridem Ingridem skrev:

Tak Beanie...finder jeg det stadig i kontrolpanelet? Ja sikke langt man kommer omkring. Det startede med et helt andet spørgsmål Wink
Ja.
.....
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 14:07
Mht til at rippe CD'er automatisk, er der en opsætning i Windows mediaplayer: (Jeg kører desværre engelsk - men du kan sikkert oversætte det til danske menupunkter):
Under Organize (menupunktet længst tv.) vælg options (nederste menupunkt) og derefter fanebladet Rip Music. Her er der et punkt der hedder:  Rip CD automaticaly, som skal vinges af. Derefter OK.
/Peter
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 18:01
Nej hvor fedt pfugl...1000 tak! lige hvad jeg kunne bruge...en forklaring i detaljer....er jo nybegynder...Wacko...og måske har jeg også svaret på mine andre spørgsmål vedr. lakkende lyd...Ringede til Philips i dag, og de forklarede mig, at jeg skulle bruge Mp3 fil....og jeg ka' se, at der er en format her i Windows media player der hedder format mp3...jeg ved ikke så meget, og forstår ikke pc sprog, men skal nok lære det en dag...Men tak for detaljerne...Flinke mennesker herinde Smile
Helene
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu