recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd dropouts på LG OLED
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd dropouts på LG OLED

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2019 kl. 13:01
Hov så lige din tråd...

Jeg har 2 gange afhjulpet et lign. problem på en B6 og en E6 på med tilknyttede receiver fra Marantz og Pioneer som køre via HDMI ARC. Her var der dropouts ca. hver 30sek. nogle gange flere andre gange færre, men typisk kun på tv-kanaler der sendte i DD 5.1. f.eks. TV3+.

Løsningen her var et reset af tv-et og et andet HDMI kabel. Reset laves ved at trække 230volt stikket ud og lige så hurtig som det er  trukket ud, holde power knappen inde i 15-20sek. Lysdioden blinker og du kan høre klik lyde fra tv-et også selv om strømmen er trukket fra.  Bemærk: Ingen af dine tv indstillinger forsvinder.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Jonathanelkjaer87 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 11-December-2019
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonathanelkjaer87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2020 kl. 08:29
Følger lige med her :D
https://firehjul.dk/
Til top
MrXYZ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-April-2020
Sted: Hvidovre
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrXYZ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2020 kl. 19:18
Har samme problem med et LG65C købt for to måneder siden.
Jeg ser det på alle signalkilder.
Jeg bruger digital out.
Jeg har prøvet reset trixet fra Potter, men det hjalp ikke.
Jeg har heldigvis indpakningen endnu...


Redigeret af MrXYZ - 30-April-2020 kl. 19:18
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu