|
Lyd er forsvundet |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Just Curious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 521 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mener der stadig ligger en,- ihvertfald før i tiden god reparatør i starten af stefansgade på nørrebro.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Det vil heller ikke kunne betale sig. I Elgiganten kan du købe en BlueRay afspiller fra Philips til 299 kr. Den kan også afspille DVD. |
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 799 |
|
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 799 |
Jeg er godt klar over at man ikke skal bruge for meget på reparationer, men jeg bilder mig at min SONY kan reddes. Det er trods alt ikke noget skodmærke så jeg tager "the last stand".
|
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
Den er færdig, smid den ud og køb en ny. En reparatør skal have mindst 200 kr/time og give dig garanti på reparationen. Det kan ikke betale sig..... Klaus |
|
![]() |
|
Ja, KlausDM - man får lyst til at smide den ud. Og dog.
Men er også lidt nysgerrig om hvorfor den pludslig kan stå af, uden på nogen måde at have lidt overlast. Gad vide om man kan skriv til Sony om problemet?? Eller om de er som alle de andre der kun vil sælge. |
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Med de få penge man skal af med for en ny afspiller, så kan det ikke betale sig at få den fixet, medmindre den stadig er under garanti. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Er der lyd når du ser tv via boks? Det synes jeg ikke lige fremgår.
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Har du prøvet at tjekke lydspor på afspiller / skifte disk?
|
|
miri
|
|
![]() |
|
Mufti: Ja lyd fra tv går fint gennem boksen.
Miri: Jeg har prøvet forskellige DVD, alle nogen der sendte lyd med før. Lydspor? Jeg er ikke lige med, men jeg har skiftet subtitles nogen gange... |
|
|
![]() |
|
Just Curious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 521 |
Før du nu afskriver din dvd spille for evigt - har du så prøvet at Resette den via. fjernbetjeningen ?
|
|
![]() |
|
power ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Prøv at trykke sours på din fjernbetjening.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |