recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd er forsvundet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd er forsvundet

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 521
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 13:58
Mener der stadig ligger en,- ihvertfald før i tiden god reparatør i starten af stefansgade på nørrebro.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af MortenBby MortenBby skrev:

Hej
Tak for tip

Jeg tror ikke det er nogen dum idé. Har lige prøvet det , men nu er DVD´en så skør at den intet vil vise. Vil prøve igen i morgen.
Hvis intet virker har jeg det næste problem: Hvor kan man få tjekket den slags; der er ingen reparatører tilbage på Østerbro i Kbh hvor jeg bor.

Det vil heller ikke kunne betale sig.
I Elgiganten kan du købe en BlueRay afspiller fra Philips til 299 kr. Den kan også afspille DVD.
Til top
MortenBby Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Point: 799
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenBby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 20:41

Morten

LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenBby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 20:46
Jeg er godt klar over at man ikke skal bruge for meget på reparationer, men jeg bilder mig at min SONY kan reddes. Det er trods alt ikke noget skodmærke så jeg tager "the last stand".

Morten

LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 21:18
Oprindeligt skrevet af MortenBby MortenBby skrev:

Jeg tror ikke det er nogen dum idé. Har lige prøvet det , men nu er DVD´en så skør at den intet vil vise.

Den er færdig, smid den ud og køb en ny.
En reparatør skal have mindst 200 kr/time og give dig garanti på reparationen. Det kan ikke betale sig.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenBby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 23:55
Ja, KlausDM - man får lyst til at smide den ud. Og dog.
Men er også lidt nysgerrig om hvorfor den pludslig kan stå af, uden på nogen måde at have lidt overlast.
Gad vide om man kan skriv til Sony om problemet??
Eller om de er som alle de andre der kun vil sælge.

Morten

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 00:06

Med de få penge man skal af med for en ny afspiller, så kan det ikke betale sig at få den fixet, medmindre den stadig er under garanti.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 03:46

Er der lyd når du ser tv via boks?

Det synes jeg ikke lige fremgår.
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Point: 2066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 12:30
Har du prøvet at tjekke lydspor på afspiller / skifte disk?
miri
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenBby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 13:42
Mufti: Ja lyd fra tv går fint gennem boksen.
Miri: Jeg har prøvet forskellige DVD, alle nogen der sendte lyd med før.
Lydspor? Jeg er ikke lige med, men jeg har skiftet subtitles nogen gange...

Morten

Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Point: 521
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 19:39
Før du nu afskriver din dvd spille for evigt - har du så prøvet at Resette den via. fjernbetjeningen ?
Til top
power Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-December-2008
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér power Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 21:59
Prøv at trykke sours på din fjernbetjening.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu