|
Lyd fra anlæg til tv - hjælp en nybegynder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MJC1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juli-2016 kl. 19:45 |
Hej med jer
Jeg har et Panasonic TX P65VT60E og et tilhørende Harman/Kardon AVR 370 (+ højtalere). Jeg har et HDMI stik fra mit fjernsyn og ned til mit Harman/Kardon anlæg, samt et HDMI stik fra anlægget og til Blu-Ray afspilleren. Jeg har fin lyd via anlægget når jeg afspiller en film via Blu-Ray afspilleren, men jeg har kun TV-lyd når jeg ser tv eller streamer via Chromecast. Hvad gør jeg forkert? :) Mvh
|
|
![]() |
|
axelrodi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv med et optisk kabel fra tv til forstærker. Det bruger jeg selv.
|
|
![]() |
|
Hancock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
Bruger du HDMI2 ?
Det er den som leverer lyden til forstærkeren via ARC. |
|
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
|
![]() |
|
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
Du skal aktivere og indstille ARC (audio return channel) i tv og HK, så kan du sende lyden fra tv til din HK gennem hdmikablet. Du må konsultere manualerne for nærmere detaljer.
Hvis du ikke kan få surroundsound fra din cc, så sæt den i din HK i stedet. Redigeret af Flash! - 01-Juli-2016 kl. 22:09 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12342 |
Chrome-carsten skal selvfølgelig sættes i receiveren.
|
|
![]() |
|
Hancock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
Hvordan gik det?
Fik du det til at fungere? |
|
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |