|
lyd fra apple tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hansen07 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juli-2008 Sted: Denmark,Munkebo Status: Offline Point: 77 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-April-2014 kl. 13:38 |
Hej har lige sat mit anlæg op igen :) men har et problem med mit apple tv boks tit mangler lyden så skal jeg stoppe og starte igen får at få lyd til min Harman-Kardon AVR 505 Limited Edition ikke den nyeste men har virket fint i 3år med smart tv og for inden yousee HD boks, tdc boks :) Dolby er sat til..
et andet problem er at som tider efter pause afspiller den med hurtigt og billede og lyd passer ikke samen :( Lyd løst :)
Redigeret af hansen07 - 28-April-2014 kl. 14:11 |
|
![]() |
|
hansen07 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juli-2008 Sted: Denmark,Munkebo Status: Offline Point: 77 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lyd ikke løst alligevel lyden kommer og går :( hvis jeg pauser et par min kan lyden være væk igen når jeg starter :( er den en anden boks i stedet for appels :)
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Er det på selve Apple tv eller er det når du bruger AirPlay ?
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
når jeg ser netflix
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
Du kan prøve med et andet HDMI kabel fra Apple tv til Harman Kardon. Hvis det ikke hjælper, så tror jeg at problemet er din Harman Kardon.
Prøv at gå direkte fra Apple tv til dit tv for at se om problemet fortsætter. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
alm køre apple tv lyd og billede tl tv via hdmi og nu lyden via TOSLINK kabel min HK har ikke nogen hdmi, har for 6mdr brugt den sidst på mit smart tv uden problemer, kan bare køre mit tv via Coaxial Digital Audio kable til HK som min BR afspiller tror det bliver løsningen :) men tror nu også at jeg vil kikke efter en afløser til min HK fra 2005 ...
|
|
![]() |
|
AVnerd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2009 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 78 |
Jeg havde på et tidspunkt vist også et problem med lyden fra mit ATV til min Denon 3806 receiver.
Mit problem var (vist nok) at der slet ingen lyd kom igennem. Jeg bruger HDMI direkt til receiveren og videresender billedet. Som jeg husker det, var det opsætningen af lyden den var gal med. Om det var på ATV eller receiver kan jeg ikke huske, men prøv at sætte alt lyd til stereo, og så tage den derfra. Ikke sikker på at Dolby er en god ide, men det er meget lang tid siden jeg har kigget på lydformater. Men et eller andet siger mig at mit problem var relateret til at receiveren var sat til noget Dolby. Tror nok den står til Auto nu. Lyder dog underligt at du har lidt lyd en gang i mellem... Håber det hjælper lidt (selv om min hukommelse om problemet er ret svag) |
|
![]() |
|
hej nu har jeg fået en Pioneer vsx-528 og kobler apple tv til via hdmi men får ikke lyd i bag højtaler skal jeg bruge optisk kable for at få 5.2 lyd ?
|
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
følger lige med her
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
Der er et problem i øjeblikket med Netflix/Apple tv. Der er kun PCM 2.0 selv om der står DD ved filmen på Netflix. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
tak for oplysningen apple er jo lidt for sig :(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |