recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - lyd fra apple tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

lyd fra apple tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hansen07 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Juli-2008
Sted: Denmark,Munkebo
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansen07 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: lyd fra apple tv
    Sendt: 28-April-2014 kl. 13:38
Hej har lige sat mit anlæg op igen :) men har et problem med mit apple tv boks tit mangler lyden så skal jeg stoppe og starte igen får at få lyd til min Harman-Kardon AVR 505 Limited Edition ikke den nyeste men har virket fint i 3år med smart tv og for inden yousee HD boks, tdc boks :) Dolby er sat til.. 
et andet problem er at som tider efter pause afspiller den med hurtigt og billede og lyd passer ikke samen :( Lyd løst :)

Redigeret af hansen07 - 28-April-2014 kl. 14:11
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansen07 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 16:39
lyd ikke løst alligevel lyden kommer og går :( hvis jeg pauser et par min kan lyden være væk igen når jeg starter :( er den en anden boks i stedet for appels :)  
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 17:02
Er det på selve Apple tv eller er det når du bruger AirPlay ?
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansen07 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 21:35
når jeg ser netflix
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6675
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 23:21
Du kan prøve med et andet HDMI kabel fra Apple tv til Harman Kardon. Hvis det ikke hjælper, så tror jeg at problemet er din Harman Kardon.
Prøv at gå direkte fra Apple tv til dit tv for at se om problemet fortsætter.
Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansen07 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2014 kl. 05:31
alm køre apple tv lyd og billede tl tv via hdmi og nu lyden via TOSLINK kabel min HK har ikke nogen hdmi, har for 6mdr brugt den sidst på mit smart tv uden problemer, kan bare køre mit tv via Coaxial Digital Audio kable til HK som min BR afspiller tror det bliver løsningen :) men tror nu også at jeg vil kikke efter en afløser til min HK fra 2005 ... 
Til top
AVnerd Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2009
Sted: Frederiksberg
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AVnerd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2014 kl. 11:45
Jeg havde på et tidspunkt vist også et problem med lyden fra mit ATV til min Denon 3806 receiver.
Mit problem var (vist nok) at der slet ingen lyd kom igennem. Jeg bruger HDMI direkt til receiveren og videresender billedet.
Som jeg husker det, var det opsætningen af lyden den var gal med. Om det var på ATV eller receiver kan jeg ikke huske, men prøv at sætte alt lyd til stereo, og så tage den derfra.
Ikke sikker på at Dolby er en god ide, men det er meget lang tid siden jeg har kigget på lydformater. Men et eller andet siger mig at mit problem var relateret til at receiveren var sat til noget Dolby. Tror nok den står til Auto nu.
Lyder dog underligt at du har lidt lyd en gang i mellem...
Håber det hjælper lidt (selv om min hukommelse om problemet er ret svag)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansen07 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2014 kl. 10:20
hej nu har jeg fået en Pioneer vsx-528 og kobler apple tv til via hdmi men får ikke lyd i bag højtaler skal jeg bruge optisk kable for at få 5.2 lyd ?
Til top
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2008
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2014 kl. 11:18
følger lige med her
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6675
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2014 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af hansen07 hansen07 skrev:

hej nu har jeg fået en Pioneer vsx-528 og kobler apple tv til via hdmi men får ikke lyd i bag højtaler skal jeg bruge optisk kable for at få 5.2 lyd ?

Der er et problem i øjeblikket med Netflix/Apple tv. Der er kun PCM 2.0 selv om der står DD ved filmen på Netflix.

Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansen07 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2014 kl. 12:35
tak for oplysningen apple er jo lidt for sig :( 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu