|
Lyd fra fjernsyn til forstærker |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19820 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du tror mange ting......... :-) Jeg er helt rolig, jeg syntes bare at det er synd at du ikke formår at få mere ud af dine højttalere. Alene det at få dem op på en hylde vil gøre meget. Klaus |
|
![]() |
|
Peren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
Hold da op, dette spørgsmål er kommet vidt omkring ;-)
Det eneste som skulle til, var et HDMI kabel fra ARC udgang til HDMI in/ARC på receiveren. Oveni købet slukker og starter receiveren nu også samtidigt med at fjernsynet startes, og det er nok at benytte fjernsynets fjernbetjening til at styre lyden med også! Det er jo helt perfekt. Samtidigt må jeg også sige, at 55" hx855 er noget at en forbedring i forhold til mit gamle Panasonic 42PX80 som jeg havde i forvejen ;-) Tak for hjælpen!
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Hej. Godt du fik det klaret,selv om dit spørgsmål endte i mange skønne forklaringer. Mvh. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |