recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd fra HDTV til surround
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLyd fra HDTV til surround

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kolding Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Lyd fra HDTV til surround
    Sendt: 21-Marts-2007 kl. 12:00

Hej

Jeg har lige erhvervet en Samsung digital reciver, fra Stofa. Jeg forbinder den til mit Tv ( 40" fladskærm fra Samsung ), med et HDMI kabel, det fungerer fint, men jeg skulle jo gerne have lyden ud af mit surroundanlæg ( JVC TH-R3 ), og her kommer problemerne. Jeg har forbundet reciveren med surround anlægget, med et optisk kabel, men kan ikke finde ud af, hvor jeg indstiller den til at afspille lyden herfra.Der er en optisk indgang der hedder L2, men manualen beskriver ikke hvordan man aktiverer den.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2007 kl. 18:35

 

 På Surroundanlæg er der en Analog/Digital omskifter, så du kan skifte mellem de to signaltyper. Brian kan give dig et konkret svar på JVC.



Redigeret af Radiomanden - 21-Marts-2007 kl. 18:36
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu