|
Lyd fra Pioneer TV til surround receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Frederik82 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-April-2012 Sted: Nyborg, Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Juli-2012 kl. 13:06 |
Jeg har et Pioneer TV PDP-507XD og en surroundforstærker, men som ikke har HDMI indgang.
Jeg tænkte om det var muligt at overfører billede og lyd fra en computer via HDMI og så viderefører lyden fra TV'et til forstærkeren med enten den optiske udgang eller anden lydudgang? Håber der er nogle der kan hjælpe /Frederik
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Frederik.
Ja, du skal bare gøre som du selv skriver, så får du lyden med over. ![]() Rasmus |
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
|
HepHey ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
Jamen er det ikke bare at komme HDMI stikket i tvet.
Derefter kan du jo få lyden over i receiver'en med enten optisk kabel eller phono fra tvet af. sådan har jeg det ihvertfald til at køre hjemme ved mig.
|
|
![]() |
|
Frederik82 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-April-2012 Sted: Nyborg, Danmark Status: Offline Point: 6 |
Tak for de meget hurtige svar.
Problemet er bare at det ikke virker. Der kommer ingen lyd :( Er det nogle instillinger i enten TV'et eller måske i receiveren? /Frederik
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Har du lyd på dit TV?
Hvis ja. Måske skal du ind i din forstærker og sætte din digitale indgang til TV. Redigeret af Mufti - 31-Juli-2012 kl. 13:42 |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Der skal helt sikkert nok være en indstilling der får det til at virke.
Min skulle jeg fx selv vælge at HDMI 1+2+3 hvilken source jeg ville bruge dem til. For kunne heller ikke få lyd gennem indtil jeg læste lidt i manualen ![]() Rasmus |
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
|
Tak for hjælpen. Det hjalp med at rode lidt med instillingerne :)
|
|
![]() |
|
Tak for hjælpen. Det hjalp at rode lidt med indstillingerne :)
|
|
![]() |
|
Ski'e godt du. Altid rart at få tingene til at virke.
![]() |
|
Min Hjemmebio
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |