|
Lyd fra Sony EX721 til Beolab 4000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fhebo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Marts-2012 kl. 13:41 |
Hej.
Jeg har lige indkøbt et dejligt Sony KDL-46EX721 stuealter (link), hvilket jeg er ganske tilfreds med. Lyden er dog "tynd" som forventet og jeg har derfor tænkt mig at flytte mine gode aktive Beolab 4000 hen til tv'et. Jeg kan dog ikke helt hitte ud af at forbinde dem så der kommer andet end 'brum' ud af Beolab'erne. Har prøvet at studere Peter Pans indlæg men kan alligevel ikke komme videre selv. Jeg har også et Beosound 3000 system som gerne kan inddrages så jeg kan få 'preout'. Men hvad gør jeg helt konkret for at forbinde det hele - og hvordan skal Beo'erne indstilles?? På forhånd mange tak ![]() Frank |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis nu jeg var dig, ville jeg koble det hele sammen gennem din Beosound 3000. Start med at få den og højttalerne til spille sammen. Herefter skal du have et kabel fra tv til AUX indgang på din Beosound 3000. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |