|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 11:52 |
Jeg har et Samsung LE-32R72b LCD tv. Dette har desværre kun én lydudgang (2xphono) - ok og et stik høretelefoner men det kan vel ikke bruges her?!
Jeg vil gerne have mulighed for at koble lyden til min receiver, så jeg får lyden ud i stuen den vej. Men jeg vil samtidig gerne have lyden fra tv'et koblet til mit Sonos system, så jeg kan høre tv i køkkenet. Både i receiveren og til Sonos skal jeg bruge 2xphono stik. Jeg vil ikke bare koble tv'et til receiveren og så Sonos til lydudgang på receiveren, da jeg gerne vil have mulighed for at høre tv i køkkenet og samtidig høre musik i stuen. Hvordan får man lige den kringlet? Findes der en splitter, så jeg kan få 1 signal splittet op i 2 - og det hele holdes i phono stik? |
|
Anders
|
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Ja - Der findes phonosplittere:
http://av-connection.dk/?PNo=06-015&ML=417 Du slal bruge det modsatte end den viste splitter, altså den som hedder varenummer 06-015, som har 1 han og to hun. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Ok tak.
Dog kan jeg ikke helt se, hvorfor jeg skal bruge 06-015 splitteren. Jeg har 2 han-stik fra mit tv, som skal forvandles til 4 han-stik. Jeg ville da mene, at jeg skulle bruge den viste splitter og så sætte en splitter på hver af de to han-stik fra tv'et. Eller hvordan skal jeg forbinde det hele? |
|
Anders
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der kan jo også anvendes RCA udgangen til Anlæget, og Headset udgangen til Sonos. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Nej - Du sætter 0615 splitterne direkte i TV'et, og derved får du 4 hunstik, hvor du så kan forbinde videre med almindelige phonokabler med hanstik i begge ender. Du kan også bruge splitterne til receiveren, og forbinde videre til Sonos med et almindeligt phonokabel hvis det er lettere. Redigeret af fast2night - 30-Oktober-2008 kl. 19:26 |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
![]() |
Ah, ok tak!
|
|
Anders
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |