|
Lyd fra Tv til Hjemmebiosystem (Samsung) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 22:30 |
Har et Samsung UE55F8505STXXEog har nu købt hjemmebiosystem HT-F6550W.
Men hvordan får jeg lyd fra tv'et til hjemmbiosystemet via hdmi? Håber der er en venlig sjæl der kan forklare det da jeg ikke kunne tyde det i brugsforvirringen ![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40552 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
Aha, men hvordan skal jeg helt præcis tilslutte det og er der nogle indstillinger der skal gøres? ![]() |
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 549 |
Hdmi fra anlæg til tv i hdmi 2 på tv. Husk også at slå det til på anlægget.
|
|
![]() |
|
Kigger jeg lige på og så hvis det ikke virker vender jeg tilbage
![]() |
|
![]() |
|
Fantastisk det virkede
![]() |
|
![]() |
|
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Hvad var det i brugervejledningen, du ikke kunne tyde: Tilslutning til et tv Tilslut et HDMI-kabel (medfølger ikke) fra HDMI OUT-stikket bag på produktet til HDMI IN-stikket på dit tv. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |