|
Lyd gennem forstærker og Chromecast |
Besvar |
Forfatter | |
JKL-DK
Junior bruger Oprettet: 09-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Maj-2019 kl. 21:05 |
Hej!
Jeg har et lille problem jeg håber i kan hjælpe med. Jeg kører lyd fra mit Samsung tv gennem en Denon forstærker via hdmi kabel. Når jeg så sætter min chromecast til via hdmi, så kobles forstærkeren fra. Den skriver “anytime+ modtager frakobles” Alle hdmi forbindelser kobles på en boks ved siden af tv’et. Nogle der har en løsning? Pft.
|
|
Gump
Super bruger Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kobler du din Chromecast til tv'et eller forstærkeren? Det sidste er det der umiddelbart giver mest mening...
|
|
JKL-DK
Junior bruger Oprettet: 09-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den er koblet på tv. Hvis den skal streame billede går det vel ikke gennem forstærkeren, eller?
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1105 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min Chromecast sidder på forstærkeren, som så sender videre til min projektor. Sæt Chromecast i forstærkeren og hdmi out fra forstærkeren til tv...
Frank
|
|
JKL-DK
Funktioner
Tak(0)
|
tak Frank. Jeg prøver 😊
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |