recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd i flere rum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd i flere rum

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 timer 1 minutter siden kl. 06:24
Sonos virker fint igen  og det er noget siden du lavede bøvl med ændring af app

Men husk på at Sonos kan være sart hvis du ikke bruger en god router.   
Den udleveret fra udbyder volder tit problemer
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4675
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 timer 21 minutter siden kl. 07:04
Som hansie nævner, så er det en god investering af købe egen router. Ikke kun ift. musikstreaming, men også videostreaming, WiFi-rækkevidde osv. Det har løst problemer hos os, men gennem tiden har jeg også hørt om mange tilfælde, hvor det løser problemer med video/musikstreaming ude i landet.

Redigeret af Rasmus Larsen - 17 timer 20 minutter siden kl. 07:05
Til top
Ham den anden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-November-2022
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham den anden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 timer 44 minutter siden kl. 10:41
Bluesound er også værd at kigge på. Efter min mening er det lydmæssigt bedre end Sonos.

En Node koblet til din forstærker vil giv dig mulighed for at spille til dine højtalere i stuen også. 

http://www.bluesound.com/eur/

Redigeret af Ham den anden - 13 timer 41 minutter siden kl. 10:44
Lyd: NAD C3050 LE - Buchardt S400 MkII - Buchardt SUB10 - Pro-Ject Classic Evo - Pro-Ject Phono Box DS2 - Roon Nucleus One

Billede: LG C3 77" OLED - ATV 4K - Sony UBP-x700 - Sennheiser AMBEO Plus
Til top
Popeyejunior Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Juli-2009
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Popeyejunior Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 5 minutter siden kl. 18:20
Har også erfaring med BlueSound. Valgte aktivt Sonos fra da jeg kiggede efter en multirumsløsning. De havde lige pisset brugerne af med en skod opdatering af deres app og tidligere brændt brugere af med ældre produkter. Den fest havde jeg ikke lyst til at deltage i.
Har en Node Nano på ekstern forstærker og passive højtalere og et par Pulse Flex som spiller overraskende godt i betragtning af deres størrelse. Jeg har dem indendørs men der fås et silikonesleeve til dem, så mon ikke de overlever en sommer under halvtag. Anbefaler klart et besøg i Hifiklubben, hvor du vist kan høre begge dele, Sonos og Bluesound m.m.

Pop
This message is sent in eco-friendly recycled electrons.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu