recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd ikke ok ved tale - Sony BDV-N7100W
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd ikke ok ved tale - Sony BDV-N7100W

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
marlind Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marlind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lyd ikke ok ved tale - Sony BDV-N7100W
    Sendt: 17-Juli-2013 kl. 21:15
Hej alle

Nu er det måske ikke denne slags all-in-one systemer I går mest op i her inde, men eftersom eksertisen findes her inde så prøver jeg alligevel :-)

Jeg købte igår et helt nyt Sony BDV-N7100W, som nu er tilsluttet vores Sony KDL-46EX723 LED fjernsyn, samt vores Samsung kabel-TV boks fra YouSee (den med harddisk). Alt er tilsluttet via HDMI.

Jeg har selvfølgelig testet alt hvad jeg kan af filmer, Wii U, TV etc. Det meste lyder super, men jeg ligger mærke til at lyden på enkelte TV-kanaler (ex TV3) er noget underlig. Det er tale der lyder forkert, da denne nogle gange lyder "boks" agtig og runger underligt. Dette høres meget tydelig dersom nogen nynner, hvor det så lyder nærmest som når man spiller på en kam med bagepapir (hvis I forstår hvad jeg mener med det??)

udover dette lyder det hele udmærket. Nogle ideer om hvad det kan skyldes. Via fjernsynets højttalere lyder det tilsyneladende ok. Jeg har sat YouSee boksen til at overføre lyd i "surround"

På forhånd tak

-Marius

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu