recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd installation i jylland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd installation i jylland

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Heimdallr40 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2020
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heimdallr40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lyd installation i jylland
    Sendt: 07-Oktober-2020 kl. 12:52
Hej alle sammen står foran at skulle flytte i nyt hus, og overvejer at få installeret lyd og kabler i væggene. Men syntes ikke rigtig jeg kan finde nogle firmaer i Jylland udover hi-fi klubben. Er der nogle der kender nogle de kan anbefale ? Bor i Herning.
Tak for jeres tid.
Mvh preben
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2020 kl. 19:14
kabelføring er typisk via elektrikeren. - så find du en god elektriker i Herning. Der må være nogen derovre.
Til top
power Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér power Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2020 kl. 20:41
adioviosion i skive. Sound2 vision i Viborg. 
Jbl Array Cinema
Til top
Heimdallr40 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2020
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heimdallr40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2020 kl. 18:20
tak Claus men det var lige så meget, muligheden for sparring og hører højtalerne.
Til top
Heimdallr40 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2020
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heimdallr40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2020 kl. 18:21
tak power vil straks undersøge disse firmaer. 
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2020 kl. 14:44
Er huset bygget eller kan du nå at få håndværkerne til at lægge kablerne i loft gulv elle væg? Actor
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2020 kl. 15:06
til OP - måske du skulle ændre din titel og dit indlæg så du rent faktisk beskriver det du ønsker hjælp til??
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2020 kl. 17:06
Jeg har bygget to gange. Første gang kiggede jeg på grundplanen i stuen og sagde “ Der skal sofaen stå”og der, nogenlunde midt i stuen, skal højtalerne stå”. “Så må du bestem resten af indretningen” Jeg fik trukket kabler i gulvet som poppede op hvor højttalerne sku stå. Og sådan blev det de 20 år vi boede der. I mit nye sommerhus fik jeg trukket kabler til projektoren. Men det er ikke alle der har så forstående en hustro som jegTongue
Til top
Heimdallr40 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2020
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heimdallr40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2020 kl. 19:13
Hej alle sammen. Undskyld jeg ikke lige har svaret, har været syg. Actor nej huset er ikke bygget færdig det står ku rå vægge.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2020 kl. 19:41
Der er vel også av-connection?
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
HenrikN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2020 kl. 10:51
Jeg har trukket rør i gulve. Nogle er aldrig blevet brugt.... Men de er der, hvis jeg vil møblere om. Så kan du også udskifte kabler. Jeg ville trække nogle rør i vægge, hvis det var mig, der skulle til at bygge
Mvh
Henrik Nielsen
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2020 kl. 12:13
Hvis I trækker rør i gulv og væg, så husk at de skal være forholdsvis tykke. I mit første hus kom bølgen med kablernes betydning væltende (og nej, det gider jeg ikke tale om). Jeg skulle selvfølgelig også prøve. Men elektrikerrørerne havde alt for lille diameter så de gamle kabler sad urokkeligt fast!!! Da jeg byggede nyt sommerhus poienterede jeg at der skulle være plads til et tykt kabel hvis jeg sku skifte. Det fik jeg stor glæde af da Thomas kom og kalibrerede min nye Sony-projektor. Det kabel jeg havde fra Harald Skrald virkede ikke med den nye Sony. Og vupti havde Thomas et kabel med fra HiFi-klubben. Ohg så spillede alt!!!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu