|
Lyd kvalitet |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forstår jeg godt. Jeg er temmelig glad for, at jeg sprang over dem. Har været vildt tæt på 2 gange nu, men tog hhv en Sony og så senere en Panasonic. Har aldrig haft problemer med de to.
|
|
![]() |
|
mitri ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
Jeg har ikke problemer med lydkvaliteten på Netflix, hverken på ATV3 eller på Samsung efter seneste opdatering. Har 5.1 Dolby surround fra begge kilder, når filmen ellers tilbyder det.
Michael. ![]() |
|
Samsung QD-OLED S95B.
Apple TV 4K DENON AVR-X2800H. 2x Dali Opticon 6mk2. 1xDali Opticon Center. 2xDali Facon Bag. Waoo 500/500 |
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
Nagash >> Ja jeg overvejer også hvad mit næste tv skal være.
Mitri >> Okay interesant. Hvordan synes du så lyden er i serien arrow? |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Hej , jeg har set de 2 sæsoner af Arrow der er på Netflix , set via ATV3 , og synes lyden er helt fin.
MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
Hopgreve >> God info. Jeg må lige få kigget tingene igennem :-)
|
|
![]() |
|
mitri ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
Jesper >> Jeg synes lyden er udmærket på Arrow. Bevares det er ikke lyd som på Blu-ray skiver.
Men udmærket 5.1 lyd, synes jeg. Både på ATV3 og Samsung Tv. Redigeret af mitri - 26-Februar-2015 kl. 08:43 |
|
Samsung QD-OLED S95B.
Apple TV 4K DENON AVR-X2800H. 2x Dali Opticon 6mk2. 1xDali Opticon Center. 2xDali Facon Bag. Waoo 500/500 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |