recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - lyd og billede fra bærbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

lyd og billede fra bærbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Killingkalle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-April-2014
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Killingkalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: lyd og billede fra bærbar
    Sendt: 18-Juli-2014 kl. 12:00
inde på de her forums har jeg før fået rigtig god hjælp så jeg tænkte jeg ville prøve lykken igen.
jeg har fået nylig fået et nyt tv (sony 48 tommer Smart tv KDL-600 serien)
jeg ville se en film fra min bærbar til mit TV og putter et helt almindeligt HDMI stik i siden på begge enheder. jeg har dog lidt bøvl fra starten med at få vist et billedet på tv`et. dog lykkes det til sidst. men kan ikke hører nogen lyd. lyden kommer fra en sony forstærker. (model kan jeg ikke huske) hvor jeg kører HDMI stik fra forstærker til TV. jeg kører lyden gennem HDMI ARC indgangen, det ved jeg ikke om har betydning. hvorfor mon jeg ingen lyd har? 
håber ikke i blev alt for forvirret af lange spørgsmål

på forhånd tak Kalle (:
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 12:57
Du skal sikkert sætte lyd til via hdmi.

Findes i indstillinger ang lyd i krontrolpanel
Til top
Killingkalle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-April-2014
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Killingkalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 13:05
har jeg også prøvet. har prøvet en masse indstillinger. på mit gammel Phillips var der ingen problem. det var bare et HDMI stik. har også prøvet at bruge et jack stik sammen med mit HDMI. hellere ingen held. 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu