|
lyd og billede fra bærbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Killingkalle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-April-2014 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juli-2014 kl. 12:00 |
inde på de her forums har jeg før fået rigtig god hjælp så jeg tænkte jeg ville prøve lykken igen.
jeg har fået nylig fået et nyt tv (sony 48 tommer Smart tv KDL-600 serien) jeg ville se en film fra min bærbar til mit TV og putter et helt almindeligt HDMI stik i siden på begge enheder. jeg har dog lidt bøvl fra starten med at få vist et billedet på tv`et. dog lykkes det til sidst. men kan ikke hører nogen lyd. lyden kommer fra en sony forstærker. (model kan jeg ikke huske) hvor jeg kører HDMI stik fra forstærker til TV. jeg kører lyden gennem HDMI ARC indgangen, det ved jeg ikke om har betydning. hvorfor mon jeg ingen lyd har? håber ikke i blev alt for forvirret af lange spørgsmål på forhånd tak Kalle (:
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal sikkert sætte lyd til via hdmi.
Findes i indstillinger ang lyd i krontrolpanel |
|
![]() |
|
Killingkalle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-April-2014 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har jeg også prøvet. har prøvet en masse indstillinger. på mit gammel Phillips var der ingen problem. det var bare et HDMI stik. har også prøvet at bruge et jack stik sammen med mit HDMI. hellere ingen held.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |