|
Lyd over HDMI u/TV |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
spuncut ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan ? MVH spuncut
|
|
![]() |
|
spuncut ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
Hvis du ikke ved hvad jeg har gjort så prøver jeg lige igen : PC(Nvidia GT430)[HDMI] -> HDMI kabel nr. 1 -> [HDMI In1]Yamaha RX-V767[HDMI Out1]-> HDMI kabel nr. 2 -> [HDMI1]Panasonic G10 Er det bedre ? MVH spuncut
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Min signalvej er også PC til Reciver og Reciver til TV. PC og Reciver alene, så er der lyd, og med TV tændt så er der både lyd og billede. Så hvorfor det ikke virker for dig vides ikke. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jooo det ved vi godt.... MVH spuncut
|
|
![]() |
|
Hej Recordere
Jeg prøver lige igen : Er der mulighed for at få receiveren til at manifestere sig som lydenhed i windows ? MVH spuncut
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Hvis du forbinder med HDMI fra PC -> Receiver -> TV så er det ikke dit TV men din Receiver der skal fremstå som lydenhed i Windows. Jeg har lignende setup: PC -> Denon Receiver -> Pioneer TV og lydenheden i Windows er min Denon Receiver. Der må være et eller andet sat forkert op i receiveren - noget passthrough eller audio return eller lign. så receiveren ikke ses af PC'en som primær dekoder, men istedet ledes igennem til TV'et. Prøv at hive HDMI kablet til TV'et ud, og flyt PC HDMI kablet over i HDMI in 2 på receiveren istedetfor HDMI in 1 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Hej spawn
Det ka' jeg li' at høre ![]() Hvis Denon'en ka' så ka' Yamaha'en vel osse. Jeg må på jagt i manualen. MVH spuncut
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Jeg tror det faktisk bliver svært at finde en receiver med HDMI, som IKKE kan det du efterspørger, så selvfølgelig kan Yamaha'en det også
![]() |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Til spawn + andre som kan "se" receiveren som lydenhed i windows.
Hvilke skærmkort anvender I ? Jeg kunne ha' den skumle mistanke at det er en Nvidia-issue jeg bøvler med.... MVH spuncut
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
på mine 2 laptop htpc er det Intel grafik - jeg har en anden med Nividia grafik, kan da lige teste den
|
|
|
|
![]() |
|
Det ville da bare være rigtigt fedt spawn ![]() Denne tråd kunne godt tyde på at skærmens EDID får lov til at bestemme : MVH spuncut
|
|
![]() |
|
heller ingen problemer med min Laptop med Nvidia grafik
Den viser også min receiver som lydenhed Redigeret af spawn - 25-April-2014 kl. 00:06 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |